آخرین عناوین

يکشنبه 6 مهر 1393-15:42 کد خبر:951

انتقاد شدید نماینده مردم نوشهر، چالوس در مجلس از برخی مسئولین وزارت راه

وعده‌های بی‌سرانجام روسای جمهور و وزرا برای ساخت آزاد راه تهران ـ شمال

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گقت: تعهد 4 رئیس جمهور و 10 وزیر برای اجرایی شدن آزاد راه تهران ـ شمال عملیاتی نشد.


به گزارش خزرخبر ،قاسم احمدی لاشکی در گفتگو با فارس، با اظهار گله‌مندی از سخن یکی از معاونان وزیر راه درباره وضعیت آزادراه تهران ـ شمال، گفت: «این مسئول خواستار نیمه‌تمام ماندن این آزادراه و آغاز پروژه‌ای دیگر را خواستار شد.»

وی بیان ‌داشت: «این مسئول در سخنان خود عنوان کرد قطعه سه و چهار آزادراه تهران ـ شمال را نمی‌توان اجرا کرد و به‌ ازای آن چهارخطه‌ کردن جاده هراز و فیروزکوه در دستور کار قرار گیرد که 40 درصد از حجم ترافیک منطقه کاهش می‌یابد» که این سخن به‌صورت غیرکارشناسی بود.

نماینده مردم نوشهر،چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی‌که از مردم کشور نظرسنجی صورت گیرد اغلب مردم جاده کندوان را برای مسافرت به غرب مازندران انتخاب می‌کنند.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه این سخنان سبب نگرانی مردم منطقه می‌شود، اظهار داشت: مردم احساس می‌کنند تبعیضی وجود دارد شایسته نیست به دلیل یک‌طرفه‌شدن جاده‌ها در زمان تعطیلات روستاها به روی مردم بومی منطقه بسته شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکنون از کلنگ‌زنی پروژه آزادراه تهران ـ شمال 10 وزیر راه و چهار رئیس جمهور گذشته اما پیشرفت چندانی نداشته در حالی‌که آزادراه‌های مختلفی در نقاط مختلف کشور اجرا و به‌بهره‌برداری رسیده ‌است.

احمدی لاشکی با اشاره به ورود جمعیت چند میلیونی به مناسبت تعطیلات در مازندران و عدم بسترسازی و نبود زیرساخت‎های لازم، گفت: تکمیل آزادراه تهران ـ شمال ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت پروژه آزادراه تهران ـ شمال بر کسی پوشیده نیست.

بر پایه این گزارش،طی روزهای اخیر انتقادهای شدید برخی از نمایندگان مجلس از مسئولین وزارت راه به اوج خود رسیده است که این انتقادها ،وحدت و هماهنگی همه جانبه از سوی دیگر مسئولین استان را جهت احقاق حق مردم مازندران می طلبد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :