آخرین عناوین

يکشنبه 6 مهر 1393-17:55 کد خبر:954

رشد حباب گونه گردشگری بدون برنامه های زیرساختی در مازندران

مسئولان گردشگری مازندران کمتر درباره مشکلات زیر ساختی در حوزه گردشگر صحبت به میان می‌آورند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، خطری که در مازندران متوجه گردشگری بوده، نبود زیرساخت های مناسب در این حوزه است.

بسیاری از محورهای مازندران از استانداردهای لازم برای استفاده گردشگران برخوردار نیستند و طبق آخرین آماری که پزشکی قانونی مازندران درباره کشته‌های ناشی از تصادف مطرح کرد و مربوط به پنج ماهه سال جاری است، حدود 358 نفر در اثر تصادف جان شان را از دست دادند که بخش اعظمی از این کشته‌ها مربوط به حوداث جاده‌ای است.

البته ممکن است برخی از طرفداران حضور گردشگر در مازندران، نسبت به درج این موارد واکنش نشان دهند ولی نبود زیرساخت مناسب برای توسعه گردشگری، عدم نظارت بر امکان و رستوران‌ها و مراکز گردشگری، نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه دریا، واقعیت‌هایی است که در استان وجود دارد و بسیاری از مسئولان در این باره با رسانه‌ها هم عقیده هستند و در این سال ها اقدام اثرگذاری که برای رفع مشکلات و موانع گردشگری در استان انجام شود، در دستور کار قرار نگرفت.

با وجود مشکلاتی که در حوزه زیرساختی وجود دارد، برنامه ریزی برای ساخت هتل و متل و ایجاد امکان گردشگری و ترغیب حضور گردشگر در مازندران بدون توجه به امکانات استان در برنامه کاری مسئولان این حوزه قرار دارد.

مسئولان گردشگری مازندران هم کمتر درباره مشکلات زیر ساختی در حوزه گردشگر صحبت به میان می‌آورند.

یکی از موارد مغفول مانده دیگر در حوزه گردشگری، عدم توجه به گردشگری اسلامی است که باید مسئولان ذی‌ربط نسبت به اجرای برنامه در این زمینه اقدام کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :