آخرین عناوین

يکشنبه 6 مهر 1393-23:38 کد خبر:957

باز هم انتقادی دیگر از بی توجهی مسئولان استانی

اوقاف مازندران بی توجه است/بی توجهی مدیران استانی قابل اغماض نیست

امام جمعه گلوگاه گفت: تنها بيمارستان گلوگاه به عنوان شرقي ترين شهر مازندران فاقد نيروهاي تخصصي و ماهر در همه رشته ها است كه بايد نيروهاي متخصص را افزايش دهيم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، حجت الاسلام سيد ابراهيم ميراحمدي در نشست خبري با اصحاب رسانه شرق مازندران با بيان اينكه بيمارستان گلوگاه نيازمند كيفي سازي و ورود متخصصين در رشته هاي مختلف است نه زيبا سازي افزود: بيمارستان علاوه بر كيفيت سازي بيشتر نيازمند كميت و نيروهاي تخصصي است.

وي اظهار داشت: متاسفانه تجهيزات مناسب و مهندسي پزشكي نداريم و شرق مازندران با توجه به دارا بودن حدود 350 هزار نفر جمعيت نيازمند دستگاه ام آراي براي تشخيص پزشكي است تا از مراجعات به مركز استان و استان هاي همجوار كاسته شود.

امام جمعه گلوگاه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عدم وجود و استقرار برخي از ادارات در شهرستان گلوگاه خاطر نشان كرد: متاسفانه علي رغم تذكرات فراوان گوش شنوايي در بين مسئولان استاني وجود ندارد و علي رغم تذكرات فراوان اداره اوقاف و امورخيريه نیز در اين شهرستان كه از ضرورت هاي لازم امور ديني، فرهنگي و ديني است مستقر نشده است.

حجت الاسلام ميراحمدي گفت: متاسفانه هيچ توجهي از سوي مدير كل اوقاف مازندران به اين شهرستان نشده و از ابتدا حضورشان در اين سمت تاكنون هنوز يكبار هم به شهرستان گلوگاه نيامده اند و نيازها را بررسي نكردند.

وي بيان داشت: راکد ماندن طرح احداث مصلی جمعه گلوگاه كه نماد فرهنگي شهرستان نيز از ديگر مشكلاتي است كه بايد در اين راستا با تمام توان وارد شويم تا مشكلات فرهنگي رفع شود.

ميراحمدي افزود : در حال حاضر 2 ميليارد ريال بودجه براي تكميل در اختيار قرار گرفته كه تکمیل این طرح نیازمند بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار است که متاسفانه هیچ منبعی برای تامین آن وجود ندارد و ساخت اين مصلي چند منظوره نيمه كاره مانده است.

وي افزود: بی توجهی مدیران استانی در فراهم آوردن زیرساخت های لازم در بخش های گوناگون این شهرستان قابل اغماض نيست و نبايد اين شهرستان محروم از نظر كار و اشتغال در امور فرهنگي هم محروم واقع شود و علي رغم دارا بودن  بیش از 40 هزار نفر جمعیت ، حتی یک حافظ کل قرآن ندارد.

امام جمعه گلوگاه با بيان اينكه از گلوگاه به دليل دارا بودن دريا و جنگل و گردشگري مناسب در اين رابطه، بعنوان بهشت گمشده ياد مي شده است اظهار داشت:متاسفانه اكنون اين بهشت گمشده به كوير تبديل شده است و از خدمات رساني و ايجاد زيرساخت هاي مناسب به شهرستان نااميد شده ايم.

وي با اشاره به اينكه فرهنگ سرمايه گذاري در شهرستان گلوگاه وجود ندارد خاطر نشان كرد: سرمایه داران گلوگاهی به دليل برخي  موازي كاري ها و باندبازي ها رغبتی به سرمایه گذاری در شهرستان  ندارند و به اجبار به سراغ سرمايه گذاران غير بومي رفته ايم كه متاسفانه در اين راستا نيز نتايجي حاصل نشده است.

ميراحمدي ادامه داد: در شهرك صنعتي شهرستان گلوگاه علي رغم قرار گرفتن در جاده سراسري و فراهم شدن زير ساختهاي لازم، تنها دو كارخانه فعال است در حاليكه اين شهرك مي بايست اكنون 100 كارخانه فعال و پويا داشته و اشتغال زايي مناسب صورت مي گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • دوشنبه 14 مهر 1393-0:30


    عکس ایشون رو حداقل میزدید ببینیم چه شکلیه

    • جمعه 11 مهر 1393-12:53


      سلام خدا آیت الله میراحمدی را حفظ کند با اینکه به لحاظ علمی حوزوی بالا ودانشگاهی عضو هیئت علمی هستن ولی با تواضع از همان زمان که به گلوگاه تشریف آوردند نشان دادند مسئولی بی نظیر در شرق مازندران هستن که بی باکانه وبدون مسامحه از حق مردم گلوگاه وشرق مازندران دفاع میکنن حتی در شهر گلوگاه آرامش سیاسی را رقم زدند