آخرین عناوین

دوشنبه 7 مهر 1393-14:49 کد خبر:960

با حضور رئیس کل دادگستری مازندران

دادستان جدید نوشهر معرفی شد

علی اکبر علیزاده با حضور رئیس کل دادگستری مازندران به عنوان دادستان جدید شهرستان نوشهر معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، مدیران دستگاه‌های انتظامی و اداری شهرستان نوشهر دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم رئیس دادگستری شهرستان نوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات حمزه صورتی دادستان سابق نوشهر گفت: مجموعه دادگستری شهرستان نوشهر چه در بخش اداری و چه در بخش قضایی تمام توان خود را به‌کار می‌گیرند تا خدمات‌رسانی مطلوبی به شهروندان نوشهری انجام شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم عرب افزود: شهرستان نوشهر به دلیل داشتن موقعیت بسیار فوق‌العاده گردشگری، نزدیکی کوه، جنگل و دریا به یکدیگر سالانه هزاران مسافر و گردشگر به این منطقه سفر کنند که این امر می‌طلبد تا در کنار تامین امنیت شهروندان نوشهری، امنیت مسافران و گردشگران نیز تامین شود.

وی ادامه داد: به هر حال افرادی در جامعه هستند که به دنبال سودجویی و منافع شخصی خودشان بوده و در این راه از قوانین تخطی می‌کنند اما دستگاه قضایی با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می‌کند.

عرب در ادامه به بحث تجاوز به منابع طبیعی و اراضی ساحلی اشاره کرد و بیان داشت: از زمانی که رئیس کل دادگستری فعلی در مازندران حضور یافتند تحولات بسیار مثبت و خوبی در حوزه مبارزه با زمین‌خواری صورت گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان نوشهر با تاکید بر آزادسازی انفال در نوشهر گفت: در این زمینه تمامی مسئولان شهرستان نوشهر در مبارزه با افراد متجاوز به اراضی ساحلی و منابع طبیعی همت ویژه‌ای دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم از سوی رئیس کل دادگستری استان مازندران و با قرائت حکم رئیس قوه قضاییه "علی اکبر علیزاده" به عنوان دادستان جدید شهرستان نوشهر معارفه شد و از زحمات چند ساله کیومرث حمزه صورتی دادستان سابق نوشهر تقدیر شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :