آخرین عناوین

دوشنبه 7 مهر 1393-18:27 کد خبر:962

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران:

سرپرست امور آب و فاضلاب منطقه جویبار و سیمرغ معرفی شده اند

در احکامی جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران، ابراهیم صالحی طالشی به عنوان سرپرست امور آب وفاضلاب منطقه جویبار و محمد کریمی به عنوان سرپرست اداره آب  و فاضلاب سیمرغ معرفی شده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، معاون مالی و پشتیبانی شرکت در آیین تودیع و معارفه مدیران امور آب وفاضلاب منطقه جویبار و سیمرغ که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه سهم کشور ایران از آبهای شیرین در دنیا تنها 2دهم درصد است، گفت: کشور ما در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد.

هرمز نیاز آذری، بابیان اینکه استانهای شمالی کشور با دارا بودن دریا و طبیعت سرسبز ، از کمبود آب رنج می برد، افزود: در ایام تابستان و با توجه به حجم مسافران و گردشگرانی که به این استانها سفر می کنند،  لزوم تامین و ارایه خدمات به مشترکین افزایش می یابد.

وی، ادامه داد: با تلاشها و برنامه ریزیهای صورت گرفته کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران و مدیریت مصرف آب توسط هم استانی های عزیز، تابستان امسال با کمترین چالش در بخش آب روبه رو بودیم.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آبفای شهری مازندران، قیمت هر متر مکعب آب را بیش از 5هزار ریال دانست و افزود: این درحالی است که هر متر مکعب آب به قیمت 2 هزار ریال در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

وی، ادامه داد: این تفاوت قیمت در بخش آب، ضررهای مالی بسیاری به شرکتهای آبفا وارد کرده است.

نیاز آذری، با بیان اینکه کمبود آب در کشور تبدیل به معضلی جدی شد، افزود:  با مدیریت صحیح در مصرف آب می توان کشور را از این بحران خارج نمود.

گفتنی است در پایان این مراسم، صالحی به عنوان سرپرست امور آب وفاضلاب منطقه جویبار معرفی و از زحمات محمد کریمی قدردانی شد . همچنین محمد کریمی به عنوان  سرپرست امور آب وفاضلاب سیمرغ  معرفی  و از زحمات عبدالعلی برزگر تجلیل به عمل آمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :