آخرین عناوین

دوشنبه 7 مهر 1393-18:57 کد خبر:963

رییس پلیس فتای مازندران اعلام کرد:

برگزاری دومین همایش پلیس فتا با فعالان فضای مجازی/کلاهبرداری از مردم به خاطر اعتمادهای نابجا

رییس پلیس فتای مازندران گفت:علت تمام کلاهبرداری ها،عدم آگاهی مالباختگان از موارد لازم و اعتماد های نابجا است.


به گزارش خزرخبر،احمد رضا رستمی در نشست با رسانه های فضای مجازی استان مازندران افزود:پلیس فتا از زمان تشکیل تاکنون فعالیت های بسیار رضایت بخشی داشته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در فضای مجازی هر سال افزایش جرائم را نسبت به سال های قبل شاهد می باشیم خاطر نشان کرد:متاسفانه مردم به دیگران به راحتی اعتماد می کنند که در این زمینه باید فرهنگ سازی انجام شود.

رستمی با اشاره به اینکه رسانه های مازندران بیشترین کاربران اینترنتی را در سطح استان دارا می باشند اظهار داشت:رسانه های مازندران با نفوذ 86 درصدی بیشترین کاربرها را در مازندران دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم هشدارهای پلیس فتا،متاسفانه بسیاری از مردم فریب پیامک های دروغین را می خورند تصریح کرد:فریب خوردگان از سنین 12 سال تا افراد بالای 50 سال می باشند.

رییس پلیس فتای مازندران با اعلام اینکه شاید بتوان کلاهبرداری های مالی را جبران کرد اما نمی توان مشکلات بوجود آمده اخلاقی را جبران نمود افزود:در فضای مجازی اعتماد کردن ممنوع می باشد.

رستمی با اشاره به اینکه دومین همایش تخصصی پلیس فتای مازندران با فعالان رسانه ای فضای مجازی در 15 مهر ماه و از ساعت 9 صبح در مرکز اصناف ساری برگزار می گردد اظهار داشت:رسانه های مجازی مازندران بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را در سطح کشور دارا می باشند.

بر پایه این گزارش،در این نشست مدیران مسئول پایگاه های خبری تحلیلی "شمال امروز" ، "مازند نومه" ، "بلاغ" ، "هراز نیوز" ، "خزر خبر"  و "مازنی نیوز" به بیان نقطه نظرات خود پرداخته اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :