آخرین عناوین

سه شنبه 8 مهر 1393-19:37 کد خبر:964

عضو شورای شهر ساری خواستار شد:

باید با حضور در مساجد به مردم گزارش كار دهیم/ از زخمی کردن کارها پرهیز شود

لازم است كه ما بطور ماهانه با حضور در مساجد به مردم گزارش كار بدهيم چون در سال نخست دوره چهارم هر بار كه به جمع مردم رفتيم و گزارش كارداديم با استقبال و قدرشناسي آنها مواجه شديم.


به گزارش خزرخبر،پرويز شعباني عضو شوراي اسلامي شهر ساري نیز با اشاره به حجم سنگين پروژه هاي عمراني سطح شهر، گفت:كميسيون فني و عمراني شورا وظيفه حساس و مهمي بر عهده دارد و بايد هر دو هفته يكبار از روند عمران شهري گزارش بدهد.

وی اظهار داشت: درست است كه همه ما فني نيستيم ولي مردم از ما انتظار دارند كه در مورد فعاليت هاي عمراني به آنها اطلاع رساني كنيم به همين دليل خوب است كه اطلاعات ما مستند به گزارش هاي كميسيون عمراني باشد.

وي ادامه داد: شش ماهه دوم سال شروع شده است هر چند عملكرد شهرداري چشمگير است و توقعات  مردم تا حدود زيادي برآورده مي شود و بسياري از كار ها نيز در معرض ديدن شهروندان قرار دارد ولي لازم است كه ما بطور ماهانه با حضور در مساجد به مردم گزارش كار بدهيم چون در سال نخست دوره چهارم هر بار كه به جمع مردم رفتيم و گزارش كارداديم با استقبال و قدرشناسي آنها مواجه شديم.

عضو هيأت رئيسه شوراي شهر ساري در بخش ديگري از سخنانش ياد آور شد: بعضاً مشاهده مي شود زير سازي معابر براي مدتي نيمه كاره رها مي شود نظير خيابان شهيد توفيقي بلوار كشاورز و اين وضع باعث رنجش و گله مندي مردم مي گردد لذا بايد از زخمي كردن كار ها پرهيز  و در اجراي آن تسريع شود.

وي در ادامه پرداخت خسارت سيل و آبگرفتگي را بسيار ناچيز عنوان كرد و تاكيد نمود: با ارتقاء سطح بيمه در جهت جبران خسارات وارده به شهروندان اهتمام لازم صورت گيرد.

شعباني خواستار تعيين تكليف پروژه دنياي آرزو شد و افزود: بازگشايي مسير امامزاده عباس و تملك املاك و اراضي اين مسير در اولويت كار هاي سال آينده شهرداري قرار گيرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    پنجشنبه 10 مهر 1393-10:35


    كي اينا بيان مسجد گزارش كار به مردم نشون بدن، نه بابا نميان كه تازه اولشه و اينام جو انتصاب و جايگاه جديد گرفتتشون براي خالي نبودن عريضه يه چيزي مي گين،جدي نگير برادر پناهي اولا نميان و دوما اگر به فرض محال بشه وبيان چنان آسمون ريسموني به هم ببافن كه خودشونم هم كف كنن اين همه حرف قلمبه رو از كجا پيدا كردن و به ناف مردم بستن

    • پناهی
      چهارشنبه 9 مهر 1393-12:6


      ایشالا که مثل زمان شهرداران و مسئولین قبلی نشه که یا نمیومدن واسه گزارش کار یا اگر هم میومدن انقدر امار غلط و پرت و پلا و آسمون ریسمون میبافتن که هرکی میرفت تو اون جلسه واقعا از ارائه نظر و مشکلش پشیمون میشد...

      • محمد
        چهارشنبه 9 مهر 1393-9:38


        با سلام و خسته نباشيد
        مسوولين محترم ساروي لطفا يه سري هم به ميدان امام ساري بزنيد، با عكسايي كه توي سايت خزر نما از اين ميدان ديدم واقعا ناراحت كننده و غم انگيز است كه ميداني داشته باشيم به اسم بنيانگذار انقلاب اسلامي ولي اين ميدان از لحاظ شكل ظاهري و فضاي سبز شبيه همه چيز باشد بجز ميدان امام، اونم ميداني كه اول شهر قرار داره و هر شهر با ميادن و المانهاي مخصوص به خودش تعريف مي شه.
        بهتر است در راس كارهاي خود ترميم و بازسازي ميدان امام را قرار دهيد.

        • ****
          چهارشنبه 9 مهر 1393-9:31


          آقاي عبوري و رشیدی عزیز،خدا قوت و خسته نباشيد،تمام پروژه هاي عمراني شهر رو آقاي عبوري داره انجام مي ده و پيگيري مي كنه، حالا شما از راه نرسيده داريد مي گيد بايد در مساجد جمع بشيم وبه مردم گزارش بديم، شما سنگ ننداز ما گزارش نميخوايم.
          آن چيز كه عیان است چه حاجت به بيان است
          درست چند هفته پيش كار زيباي ميدان معلم آقاي عبوري رو ديديم و به اين شهردار جوان افتخار كرديم .

          • علی
            سه شنبه 8 مهر 1393-19:46


            شماها که تا حالا برای کرسی ریاست دعوا میکردین، خداییش وقت داشتین کاری انجام بدین که حالا میخواید بیاید بین مردم گزارش کار ارایه کنید.
            خیلی خوبه مردم در جریان کارای مسوولین شهر باشن ولی توروخدا حرف راست و گزارش درست بدید.........