آخرین عناوین

سه شنبه 8 مهر 1393-19:43 کد خبر:965

رییس شورای شهر ساری اعلام کرد:

سياه نمايی، حربه ای ناكارآمد در دست كسانی كه حياتشان در اختلاف افكنی است

توهين به خادمان مردم به چه انگيزه ای مي تواند باشد جز سياه نمايی و عقده حقارت در مقابل خدماتي كه لبخند رضايت بر لبان شهروندان نشانده است؟ / شورا و شهرداری را محل خدمت می دانيم نه محل مناغشات و مناظراتی كه هيچ سودی براي مردم ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری،هجمه رسانه اي عليه مديران شهري درخصوص نصب پرچم كشورها در طرح تفريحي توريستي تجن ،با واكنش جدي رئيس شوراي شهر ساري مواجه شد .

عليجان شمشيربند در هفتاد و پنجمين جلسه شوراي شهر ساري طي نطقي زير سوال بردن اقدامات گسترده شورا و شهرداري در جهت توسعه شهر و رفاه شهروندان را نوعي سياه نمايي ارزيابي كرد كه به عنوان حربه اي در دست كساني است كه حيات خود را دراختلاف افكني و حاشيه پردازي جستجو مي كنند .

رئيس شوراي شهر ساري با بيان اين كه آدرس غلط به مردم دادن و ناديده گرفتن زحمات خادمان شهر عملي غير اخلاقي و مغاير با بصيرت و ولايت مداري است تصريح كرد : عده اي چشم ديدن پيشرفت ساري را ندارند .اينان كساني هستند كه جايي براي مطرح كردن حرفهاي بي ارزش خود پيدا نمي كنند و لذا ازطريق سايت ها و پيامهاي تلفني سعي درايجاد اغتشاش دارند ....

اين موضع گيري صريح رئيس شوراي شهر ساري با استقبال كليه اعضاي شورا مواجه شده و آنهابا شجاعانه و بموقع خواندن موضع گيري شمشيربند ، حمايت خود را از اين مواضع  اعلام كردند .

بر پایه این گزارش،علیجان شمشیربند در پی مطالب منتشر شده از سوی برخی سایت های خبری در مورد موضوع پرچم نصب شده توسط شهرداری ساری و حاشیه های بوجود آمده مطالبی را بیان کرد که عینا منتشر می شود.

اينها حيات خود را در ايجاد اختلاف و بگو مگو ها و حاشيه پردازي ها مي بينند و چون جايي براي گفتن حرفهاي مفت و بي ارزش خود ندارند ناگزير تلاش مي كنند از طريق سايت ها و پيام هاي تلفني ، خدمات شورا و شهرداري را كم رنگ جلوه داده و ذهن مردم را از اين خدمات منحرف سازند و اينگونه است كه جاي پرچم هاي نصب شده در محوطه گردشگري تجن را عوض مي كنند و پرچم كشور ديگري را بجاي پرچم آمريكا به مردم آدرس مي دهند!

آيا واقعاً اين شجاعت و بصيرت و ولايت مداري است كه تعدادي از منتخبين مردم كه خود زجر كشيده ، ايثارگر،شهيد داده و از جانبازان راه استكبار ستيزي هستند از سوي عده ديگري بنام طرفداري از مردم و حمايت   از ايثارگران و به عنوان دلسوزي،بدون هيچ دليل منطقي مورد توهين قرار گيرند؟

توهين به خادمان مردم به چه انگيزه اي مي تواند باشد جز سياه نمايي و عقده حقارت در مقابل خدماتي كه لبخند  رضايت بر لبان شهروندان نشانده است؟شهردار ساري  از خانواده اي است كه تمام هستي خود را فداي اسلام و حاكميت دين و استقرار نظام مردم سالار ديني كرده و در صحن شورا نيز جواناني در كنار نيرو هاي انقلابي و زجر كشيده حضور دارند كه تمام وقت خود را صرف خدمت رساني به مردم مي كنند.آيا سزاوار است در آستانه افتتاح بزرگترين پروژه فرهنگي تفريحي كه جزو آرزو هاي  ديرينه شهروندان عزيز ساروي بوده، اين خادمان را ضد ارزش معرفي كنند؟آيا خدمت به مردم و ايجاد شور و نشاط   و هيجان و خنده بر لبان مردم همراه با حفظ ارزش ها ،به معني فاصله گرفتن از مردم است؟آيا اين نوع تفسير چيزي جز سياه نمايي مي باشد؟خطاب به اين سياه نمايان بايد گفت براستي شما به چه انگيزه اي اعلام مي كنيد كه شهرداري و شوراي شهر پرچم آمريكا را برافراشته اند؟اگر انقلابي نيستيد لا اقل آزاده باشيد! طي روز ها و هفته هاي اخير چندين بار در گزارش ها،مصاحبه ها و خبر ها از قول شهردار آمده كه پرچم كشور ها به جز پرچم آمريكا و اسرائيل در اين محوطه نصب مي شود ناديده گرفتن حقيقت يقيناً بر اثر يك بغض و عناد است كه دلايل آن بر مردم پوشيده نيست.

شما با كدام پشتوانه مبارزاتي  و انقلابي ،امروز كاسه داغ تر از آش شده ايد؟

شما در اين ۳۵ سال جز بهره بردن  از اين قبيل الفاظ تو خالي  سياسي چه كار ديگري براي مردم انجام داده ايد؟ گيريم كه در نهاد هاي انقلابي هم بوده ايد ،آيا اين كافي است؟بگوييد چه خدماتي انجام داده ايد؟ مردم ساري امروز از خدمات گسترده اي كه طي يكي دو سال اخير از سوي شوراي شهر و شهرداري ارايه شده به وجد آمده اند شما چرا از خرسندي مردم ناراحتيد؟اين فرصت و امكانات مدت ها در اختيار شماها نيز بوده ،چرا از آن به نفع مردم استفاده بهينه نكرديد؟از مديريت شهري تا سمت هايي در سطح وزارتخانه ها در يد قدرت شما بوده،چرا نتوانستيد حتي براي يك بار هم شده با ارايه  خدمتي در خور ،خنده و شادي را براي مردم به ارمغان آوريد؟چرا هميشه در حال مبارزه منفي با خادمان مردم هستيد؟بايد بدانيد كه هم اين راهي كه مي رويد ديگر كهنه شده و هم ترفند هايي كه مي زنيد ديگر نخ نماست و جواب انتخابات را نميدهد.مردم هم از مديران خود كار مي خواهند كار،كار و كار نه بگو مگو و مناظره و مشاجره و توهين...

اگر خاطرتان باشد بنده روزي كه فرمانده سپاه ساري بودم يعني در دهه ۶۰ همين حرفها را به برخي از شماها و بزرگان شما گفتم اما گوش نكرديد و اختلافات را تا جايي رسانديد كه منجر به بازداشت قانوني شما شد .امروز به عنوان نماينده مردم باز هم از اين جايگاه از شما مي خواهم كه برگرديد به عقبه تان نگاه كنيد كه چه كرديد كه امروز دچار اين همه مشكل روحي و رواني شده ايد .مي دانيد كه بنده آدم صبوري هستم اما بي اطلاع نيستم و اگر گاهي سكوت مي كنم دليل بر رضايت ما يا درست گويي شما نيست بلكه شورا و شهرداري را محل خدمت مي دانيم نه محل مناغشات و مناظراتي   كه هيچ سودي براي مردم ندارد.

در اينجا به شهروندان عزيز ساروي اين اطمینان را مي دهم كه اگر روزي شهردار يا يكي از مديران شهري خداي ناكرده بخواهند ارزش ها و دستاورد هاي انقلاب اسلامي يعني ثمره خون هزاران شهيد و جانباز و آزاده را ناديده بگيرند و از خط رهبري و حاكميت ولايت فقيه فاصله بگيرند اولين كساني كه با آن ها بر خورد خواهند كرد همين نمايندگان شما در پارلمان شهري خواهند بود.زيرا خط قرمز ما راه امام (ره) و پيروي از مقام عظماي ولايت و خون شهيدان است نه چيز ديگري يا كس ديگري....

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    پنجشنبه 10 مهر 1393-10:28


    ما مردم از دست شما خسته شديم، شماها خسته نشديد اين همه توي سر وكله هم زديد و از هم بد گفتيد، آقا بسه ول كنيد پرچم و اينو كه من چي گفتم و تو چي گفتي و كي درست گفت و كي غلط، اصلا همه شما درست مي گيد و ما اشتباه، بخدا وضعيت شهرمون خيلي داغونه، بيكاري و بي بندو باري و هزار و يك مشكل ديگه داريم كه بيداد مي كنه اونوقت شماها يه هفته سوژه جديد گير آورديد و داريد دنبال مقصر مي گرديد و خودتونو تبعره مي كنيد.

    • یاور
      چهارشنبه 9 مهر 1393-11:22


      همینم بلد نبودین چیداشتین بگین...خب بابا شورا رو تبدیل به مرکز لابی گری و یارکشی نکنید کسی با شما کار نداره...مردم که بیکار نیستن بخوان پشت سر شما حرف بزنن....

      • نادر
        چهارشنبه 9 مهر 1393-10:45


        تا ما مازندرانیه با این اخلاق های خاله زنکی زنده هستیم و زندگی میکنیم همینه و هست....همه جای دنیا اول به قدرت یا پول میرسن بعد سرش دعوا میکنن ولی ما هنوز کاری نکرده داریم تو سروکله خودمون میزنیم....

        • ساروي
          چهارشنبه 9 مهر 1393-9:25


          ما شهروندان ساروي به شما مسوولين محترم اطمينان داريم، ولي دعا مي كنيم اين اطمينان خاطر را تبديل به ياس و نااميدي نكنيد.

          • دانشجوی عمران
            سه شنبه 8 مهر 1393-21:9


            بس کنید توروخدا ، خسته نشدید از اینکه نشستید و توی دفتر شورای شهر و فقط فقط حرف زدید ، فکر نمی کنید بعد چند وقت کشمکش حالا وقتشه که بیاید توی میدان جهاد و برای شهر ساری ومردمش کاری انجام بدید، بجای اینکه بشینید به این بحثای خاله زنکی بیشتر دامن بزنید.

            • شهروندی بی گناه
              سه شنبه 8 مهر 1393-21:7


              جناب آقای شمشیر بند اینها به گفته شما سیاه نمایی نیست،بلکه عواقب رفتارهای خود شما سران محترم و مدیران شهری بوده که چنین جوی رو بوجود آورده و باعث بوجود آمدن چنین حرفایی شده و حالا از نصب پرچم كشورها این طور جو رو متشنج تر کرده