آخرین عناوین

چهارشنبه 9 مهر 1393-15:22 کد خبر:972

اظهارات جدید نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری در مورد پرچم!!!!

معیار قضاوت، مصوبات شورا و یا برنامه های رسمی شهرداری باشد

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری گفت: معیار قضاوت باید یا مصوبات شورا باشد یا آنچه که از سوی شهرداری رسما به بهره برداری می رسد که در مسله پروژه پل تل پل نیز چند روز دیگر این پروژه به بهره برداری می رسد و انچه که در این پروژه رونمایی می شود در واقع اقدام رسمی شهرداری می باشد.


به گزارش خزرخبر، پس از انعکاس اخبار ضد و نقیض نصب پرچم کشورهای مختلف جهان در حاشیه رودخانه تجن در ساری «پرویر شعبانی» عضو شورای شهر ساری در گفتگو با مازندشورا اظهار داشت: باید از افرادی که با جدیت مسائل شهر را پیگیری می کنند تشکر نمود.

وی افزود: برای قضاوت پیرامون عملکرد شهرداری و شورا باید به اقدام رسمی آنان توجه نمود،در مسئله نصب پرچم نیز شورای شهر ساری هیچ مصوبه ای برای نصب پرچم امریکا نداشته است و شهرداری نیز برنامه ای برای این اقدام نداشته است، همچنین ناگفته نماند پروژه پل تا پل هنوز به بهره برداری نرسیده است و نمی توان تا زمانی که یک پروژه افتتاح رسمی نشده است راجع به آن قضاوت نمود و شهرداری یا شورا را مسئول دانست.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری ادامه داد: معیار قضاوت باید یا مصوبات شورا باشد یا آنچه که از سوی شهرداری رسما به بهره برداری می رسد که در مسئله پروژه پل تا پل نیز چند روز دیگر این پروژه به بهره برداری می رسد و انچه که در این پروژه رونمایی می شود در واقع اقدام رسمی شهرداری می باشد.

شعبانی تصریح کرد:مضافا بر اینکه بنده به شخصه هنگام بازدید از پروژه مذکور پرچم کذایی را رویت ننمودم و اگر هم کسی مدعی است که چنین پرچمی را دیده است ضمن تشکر از تذکر به موقع آنان اعلام می دارم به فرض پذیرفتن و صحیح دانشتن چنین ادعایی برای نصب پرچم امریکا نه از سوی شهرداری اقدامی شده است و نه در شوای شهر مصوب شده است لذا اخلاقا باید به آنچه که مدیران شهری اذعان و اعتراف به انجام آن دارند استناد نمود و چیزی که نه شهرداری آن را می پسندد و نه شورا به این دو نها نسبت نداد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • رضا
    چهارشنبه 9 مهر 1393-20:54


    به این شایعات گوش نکنید و به کار اصلی خودتون برسید، شماها برای ابادی شهر کنار هم جمع شدید نه اینکه به مشتی حرف که هنوز کذب بودن یا راست بودنش معلوم نیست بپردازید و از غافله ابادانی عقب بمانید.