آخرین عناوین

چهارشنبه 9 مهر 1393-15:46 کد خبر:974

رییس محیط زیست ساری خبر داد:

دستگیری دو برادر شکارچی متخلف

رییس اداره محیط زیست ساری از دستگیری دو برادر شکارچی متخلف خبر داد.


بهرام فغانی درگفتگوی اختصاصی با خزرخبر افزود:ماموران اجرایی اداره محیط زیست شهرستان ساری توانسته اند با همکاری یگان حفاظت اداره کل و با اخذ مجوز از دادستانی و با تحقیقات و بررسی های انجام شده،نسبت به دستگیری  افراد متخلف اقدام نموه اند.

وی با بیان اینکه افراد متخلف دو برادر بوده اند اظهار داشت:در این دستگیری دو قبضه اسلحه شکاری ،20 طاقه قرقاول شکار شده،سه راس مرال شکار شده و بیش از 350عدد فشنگ کشف و ضبط شده است.

فغانی اظهار داشت:حوزه شکار این متخلفان در منطقه کیاسر بوده است .

وی تصریح کرد:بی تردید این کشتارها و شکارهای بی رحمانه و ناجوانمردانه در طبیعت بی پاسخ نخواهد ماند و اشد مجازات برای متخلفین و کسانیکه حیات وحش جانوری را به مخاطره می اندازند را از دستگاه قضایی خواستار می باشیم.

فغانی در پایان از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی نیز تشکر کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • پرهام
    چهارشنبه 9 مهر 1393-20:31


    این همه شب تا صبح دارن توی رسانه های مختلف میگن حیات وحش ایران در حال انقراض و از مردم کمک می خوان که باعث حفظ محیط زیست بشن، ولی باز می بینم کم نیستن آدمای از خدا بی خبر که بی رحمانه دست به شکار میزنند، دست از سر این ثروت ملی رو به انقراض بردارید

    • سجاد
      چهارشنبه 9 مهر 1393-20:26


      این همه تفریح رفتین چسبیدن به شکار حیونای بی گناه، فقط می تونم بگم متاسفم

      • 1121
        چهارشنبه 9 مهر 1393-20:24


        بازم شکار، بازم قتل در محیط زیست.
        به نظر من باید این شکارچی های محترم رو ببرن توی محیط زیست و بگن حالا تو بدو تا من با همین تفنگ خودت نشونه بگیرم طرفت و بزنمت تا ببین شکار چه مزه ای داره، یه بار این کارو کنی دیگه عمرا طرف جنگل و کوهها یه شکارچی پیدا بشه