آخرین عناوین

چهارشنبه 9 مهر 1393-18:52 کد خبر:975

شهردار ساري خبر داد:

بهره برداری از بزرگترین منطقه گردشگری شمال کشور تا 10 روز آينده با حضور رییس مجلس و وزیر کشور

شهردار ساری از بهره برداری از بزرگترین منطقه گردشگری شمال کشور تا 10 روز آینده خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز رسانه شهرداري ساري، مهدي عبوري طي گفتگويي گفت: 95درصد از پروژه پل تا پل پيشرفت فيزيكي داشته كه به اميد خدا تا 10 روز اينده كاملاً آماده بهره برداري خواهد بود.

وی از رييس مجلس شوراي اسلامي و وزير كشور به عنوان مهمانان ويژه مراسم افتتاحيه نام برد و افزود: به مناسبت دهه غدير و عيد امامت و ولايت بزرگترين جشن تاريخ مركز استان مازندران را همزمان با افتتاح اين پروژه عظيم برگزار خواهيم نمود

عبوری خاطر نشان کرد:تمام نیروهای این پروژه بزرگ به صورت شبانه روزی در حال فعالیت می باشند.

بر پایه این گزارش،با آغاز عمليات كابل كشي پل منتهي به جزيره مصنوعي و آزمايش ده برج نوري پروسه تكميل بزرگترين منطقه گردشگري تجن وارد مرحله تازه اي شد .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري شب گذشته ضمن ادامه عمليات ايجاد فضاي سبز در منطقه گردشگري تجن كه با كاشت صدها نهال و گل بوته همراه است ، بوي قير هم در فضاي اين منطقه پيچيد تا به اين ترتيب عمليات آسفالت آن نيز آغاز گردد .

از سوي ديگر پس از اتمام عمليات سخت و سنگين نصب پل منتهي به جزيره مصنوعي در شرق و غرب رود تجن ، مرحله كابل كشي آن هم شروع شد تا شاهد يكي از زيباترين پل ها در اين منطقه گردشگري و حتي استان باشيم .

گزارش خبرنگار ما حاكي است پس ار نصب ده برج نوري كه با تنديسي از شكوفه نارنج مزين شده است كار برق كشي و نورافشاني آن در مرحله پاياني قرار گرفت . در اين پيوند با روشن شدن اولين برج نوري بخش وسيعي از منطقه آنچنان نورافشان گرديد كه عمليات آسفالت براحتي انجام مي شد .

اين در حاليست كه آبگيري پيرامون جزيره نيز به مطلوبترين شكل ممكن دنبال شده و مراحل پاياني خود را طي مي كند .

از ديگر سو يكي از طراحان مجرب ساري ماموريت يافت تا كار تهيه كالسكه براي استفاده گردشگران در اين منطقه را دنبال كند . به گفته وي همزمان با افتتاح پروژه كالسكه اي كه با اسب حمل مي گردد هم در اين منطقه به گردش در مي آيد تا نوستالوژي همشهريان را تكميل كند .

خبرنگار مركز امور رسانه شهرداري ساري در ادامه اين گزارش از تكميل كردن پروژه فواره رنگي خبر داد و نوشت : طبق پيش بيني هاي انجام شده اين فواره صد متري نه تنها با رنگ هاي الوان مزين خواهد شذ بلكه هر شب تصويري از درخت يا هر آنچه كه چشم را نوازش مي دهد بر روي فواره نقش خواهد بست .

اين در حاليست كه شهرداي ساري در نظر دارد با رايزني هاي انجام شده با اداره كل ورزش و جوانان در اين منطقه ورزش هاي آبي نيز امكان پذير گردد و قايق سواري و جت اسكي از جمله مواردي هستند كه در اين منطقه قابليت اجرايي شدن را دارند .

و سرانجام آنكه ساري در آستانه يك رخداد عظيم است چرا كه به گفته بسياري احداث منطقه گردشگري تجن نه تنها ساري را كه مازندران را به قطب گردشكري تبديل خواهد كرد .  

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ولایتی
    پنجشنبه 10 مهر 1393-10:45


    جنگ تمام شد ولی جهاد ادامه دارد...
    دردو بر جهاد گران عرصه سازندگی میهن

    • شهروند
      پنجشنبه 10 مهر 1393-10:24


      اینام خوبه خداپدرشونو بیامرزه ولی واقعا الا نیاز بئود این همه هزینه؟؟؟

      الان شهر نیاز به چیزا ی مهم تری داره
      آسفالت معبر
      ساماندهی آبهای زیر سطحی
      معضل تاریخی کمربندی
      ترافیک سنگین و بی خود و بی جهت سطح شهر که اصلا سنخیتی با جمعیت و با خیابان بندی های شهر نداره و....

      • عرشيا
        پنجشنبه 10 مهر 1393-6:23


        ته خنابدون...
        يك پروژه بزرگ وزيربنايي درساري درحال تكميل است به خدا قسم اين پروژه آنقدرموردتوجه قرارميگيرد كه موردپسند همه ميشود(قايقراني جت اسكي، مسيردوچرخه سواري وپياده روي، المانهاي زيباي بهارنارنج والمانهاي سنتي مازندراني ، فواره بزرگ آب، كافي شاپ، نورپردازي زيبا،ستهاي ورزشي و...)فضاي رويايي شده
        هرچند برخي تنگ نظرها به دلايلي خواستند پروژه را به تاخيربندازند وليكن به پشتوانه تقوي ونيت خيرشهردارعبوري وپرسنل شهرداري وحمايت شوراييان اين امرمحقق شد
        ته خنابدون عبوري جان

        • رها
          چهارشنبه 9 مهر 1393-20:17


          سلام. از حرف تا عمل بسیار راه است .
          خدا کنه همه اینهایی که خبرشو نوشتین انجام بشه و البته به صورت موقت نباشه که بعد چند وقت همه این کارها و حرفا به دست فراموشی سپرده بشه.
          با این برنامه ریزی که شما کردین دارین این منطقه رو نزدیک می کنید به منظره دیدنی و زیبای سی و سه پل اصفهان.

          • سپهر
            چهارشنبه 9 مهر 1393-20:11


            شاهکاری دیگر از شهردار در حال پرده برداری


            دست در دست هم دهیم به مهر استان خود کنیم آباد

            • علیرضا
              چهارشنبه 9 مهر 1393-20:4


              آفرین بر همت بلندت ، آقای عبوری شمارش معکوس رو شروع می کنیم و بی صبرانه منتظر رسیدن این روز هستیم.