آخرین عناوین

چهارشنبه 9 مهر 1393-21:36 کد خبر:980

فرماندار نکا هشدار داد:

نیروهای معترض ساز جایی در حاکمیت ندارند/مامور ناظر انتخاب کرده ام

فرماندار نکا گفت:همه خدمتگذار مردم می باشیم و اگر کسی معترض باشد در حاکمیت جایی ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهروان نیوز،رحیم قاسمی طوسی در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود:از قوانین مطرح شده می توان به برنامه دار بودن برای جذب بودجه ،دقیق بودن در آمار ها و ریزتر اگر شویم رعایت نظم اداری، حضور به موقع ،پاسخ گویی به نامه ها ، شرکت در نماز جمعه، ساماندهی متکدیان ، دست فروشان و تلاش در جهت زیبا سازی ورودی شهر اشاره کرد.

وی با اعلام خط قرمز های حوزه کاری خود اظهار داشت:باید اعلام کنم که نیرو های معترض ساز در حاکمیت فرمانداری جایی ندارند.

قاسمی طوسی با بیان اینکه همه شما خدمتگذار واقعی مردم می باشید مگر آنکه خلافش ثابت شود تصریح کرد: سخت گیر نیستم، ولی با جدیت کار می کنم و در این راستا مامور ناظری به عنوان نماینده انتخاب کرده تا برای تثبیت نظم در ادارات سرکشی کنند.

وی در نخستین نشست خود با رؤسای ادارات، تکریم اربابان رجوع را وظیفه نخست و مهم روسا اعلام و خاطر نشان کرد: عادت دیدار ملاقات مردمی منحصرأ در روز سه شنبه باید شکسته شود چه بسا ما خادمان در تمامی روزها باید درخدمت مردم باشیم.

بالاترین مقام دولت تدبیر وامید درشهرستان نکا با اشاره به این مطلب که توسعه نکا منوط به توسعه راه است، با طرح این جمله که « لزومأ برای ارتقاء شهر، نیاز به کارخانه و صنعت نداریم» استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های کشاورزی گیاهان داروئی و تقویت حوزه گردشگری شهرستان را فرصتی برای ارتقای بحث توسعه شهری بیان کرد و گفت:این موضوع نیازمند مدیریت درست و برنامه ریزی صحیح است.

بر پایه این گزارش، سید میرزا اسدی، شهردار سابق نکا بعنوان مشاور فرماندار معارفه و منصوب شد.

فاطمه طاهری قلعه سری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • حسین
    پنجشنبه 10 مهر 1393-8:56


    اجرکم عندالله