آخرین عناوین

پنجشنبه 10 مهر 1393-14:30 کد خبر:981

رئيس هيئت ورزش کارگری مازندران خبر داد:

مازندران میزبان مسابقات ورزشی کارگران

رییس هیات ورزش کارگری مازندران گفت:برای نخستين باردر آبان ماه سال جاری مازندران ميزبان مسابقات ورزشی کارگران کشور در رشته های ورزشي کشتی و فوتبال خواهد بود.


به گزارش خزرخبر،علی دزایی پور افزود:با توجه به تشکيل و فعاليت رسمی فدراسيون ورزشی کارگری در کشور، مازندران به عنوان پايلوت ورزش کارگران کشور در آبان ماه سال جاری ميزبان برگزاری دو همايش بزرگ مسابقات ورزشی در رشته های کشتی و فوتبال کارگران کشور می باشد.

وی خاطر نشان کرد : موفقيت حاصله طی تلاش سه سال گذشته در جامعه ورزشی مازندران با برگزاری منظم مسابقات کارگری و کسب عناوين شايسته و اعزام تيم ها به ميادين برون مرزی و بين المللی در سايه توجهات بابايي كارنامي مديركل تعاون، كار رفاه اجتماعي و  حمايت  دلسوزانه حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان استان مازندران  مي باشد كه به نوبه خود از اين عزيزان سپاسگزارم.

وی اظهار داشت: در راستای همکاری های فی مابين فدراسيون ورزش کارگری ، سازمان ورزش و جوانان  مازندران و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای تداوم حيات ورزش کارگری استان با همکاری ساير نهادها و دستگاه های اجرايی استان موفق به کسب اين افتخار با ارزش جهت معرفی ورزشکاران حوزه کارگری  استان در کشور شده  و مصصمم هستيم تا ظرفيتهاي بالقوه ورزش جامعه كارگري استان را بار ديگر به كشور و مسابقات بين المللي كارگران جهان معرفي كنيم.

رئيس هيئت ورزشي كارگران مازندران در ادامه به مشکلات ورزش کارگری بخصوص ورزش همگانی اشاره کرد و گفت : رشد ورزش همگانی در چند سال گذشته به نسبت ورزش قهرمانی کمرنگ بوده است اما در دولت تدبير و اميد عليرغم محدوديت ها در سطح جامعه با استفاده ازظرفيت های توانمندي که وجود دارد ورزش همگانی بايد به اندازه ای رشد پيدا کند که جزو فعاليت های روزمره زندگی مردم  محسوب شود.

وی با بيان اينکه ورزش همگانی در سلامت مردم نقش مهمی را ايفا می کند، گفت : ما بايد يه سمتی پيش برويم که دانش خود را به عمل تبديل کنيم و با ترويج فرهنگ اسلامي و تربيت بدني و روحي به دنبال عملياتی کردن آ نها باشيم.

رئيس هيئت ورزش کارگری مازندران تصریح کرد : در حال حاضر اعتبار و رديف بودجه اي براي اشاعه ورزش كارگري در هيچ يك از وزارتخانه هاي ذيربط و فدراسيون ورزش كارگري كشور به تصويب نرسيده و كماكان از ظرفيت هاي كارفرمايي شركتها و صنايع فعال استان كه جا دارد از همه مديران و پرسنل زحمتكش آنها تشكر و قدرداني كنم بهره مند هستيم و چشم اميد ما به درايت و توانمندي رياست جديد و ساروي فدراسيون ورزش كارگري كشور مجيد حسين زادگان است ، چون اعتقاد داريم با تامين حداقل بودجه مناسب برای رشد ورزش همگانی بخصوص در قشر زحمتکش کارگر ان کشور، می توان از بسياری از هزينه های ديگر جلوگيری كرد.

دزايی پور در پايان اذعان داشت: با دعوت از كليه پيشكسوتان و قهرمانان رشته هاي ورزشي در سراسر استان سعي داريم شوراي مشورتي و هم افزايي ورزش كارگران مازندران را براي پيشرفت ورزش كارگران داير كنيم و اميدواريم با بهره گيري از تجربيات و رهنمودهاي ارزنده ايشان و همچنين با شكل گيري فدراسيون ورزش كارگري كشور شاهد رشد ورزش در جامعه كارگري و ورزش همگانی در جامعه باشيم كه البته ميبايست با تعامل تمامي دستگاههاي اجرايي استان  و تهيه و تنظيم برنامه هاي جامع و مدون آنرا در بين آحاد مردم نهادينه كنيم و لذا اين فرهنگ سازي در مردم يك شبه  شكل نمي گيرد و عزم ملی ، همياری و همکاری همه عزيزان مسئول، پيشكسوتان عرصه ورزش و مديريت را در نهادهاي دولتي و خصوصي بصورت جدي طلب مي كند.

دزائي پور خاطرنشان كرد در هفته هاي آتي با نشست با مسئولان محترم در اداره ورزش و جوانان، اداره تعاون و كار استان ، فرمانداري، نيروي انتظامي ، شوراي تامين استانداري، شهرداري، علوم پزشكي، مطبوعات استان و ... جلسه اي براي هماهنگي اقدامات لازم براي ميزباني بهينه برگزاري مسابقات كارگران كشور در رشته هاي كشتي و فوتبال  تشكيل خواهد شد و از همه همكاران شريف خود در عرصه رسانه و خبر براي كمك به هيئت ورزشي كارگران مازندران و پوشش مناسب اين رويداد ورزشي درخواست كمك و ياري دارم.   

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • امیر
    پنجشنبه 10 مهر 1393-22:22


    به كليه پيشكسوتان و قهرمانان تبریک میگم که ما میزبان این مسابقات ورزشی شدیم

    • سعید
      پنجشنبه 10 مهر 1393-22:18


      سلام. به همه هم استانی های عزیز تبریک می گم، امیدوارم این پایلوت بودن مازندارن باعث بشه که برای هر دوره این مسابقات در استان سرسبز مازندران برگزار شود و که این باعث سربلندی و سرفرازی مردم غیور و پهلوان پرور مازندران می باشه.