يکشنبه 13 مهر 1393-17:9 کد خبر:1006

مردودی مدیر کل ورزش و جوانان در اولین آزمون مدیریتی

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اولین آزمون مدیریتی مردود شده و نسبت به قهرمانان ورزشی استان توجهی نکرد.


به گزارش خزرخبر،یکی از معضلاتی که در حوزه ورزش و جوانان وجود داشته و همچنان وجود دارد بی توجهی به قهرمانان و نخبگان ورزشی می باشد.

مسئولین سابق و فعلی ورزش و جوانان مازندران فقط زمانی که نخبگان ورزشی و قهرمانان مقام و مدالی را کسب نموده و زمان گرفتن عکس های یادگاری می شود  حضور می یابند اما .....

بر پایه این گزارش،تعدادی ورزشکار و یک داور بین المللی از مازندران و ساری به مسابقات بین المللی اینچوان اعزام شده اند که متاسفانه مسئولین ورزش استانی هنگام اعزام این ورزشکاران و داور معروف بی تفاوت بوده اند.

بعد از مسابقات و هنگام بازگشت این ورزشکاران و داور بین المللی نیز که در این مسابقات با توجه به حمایت کم و امکانات ناچیز،مقام های بسیار خوبی کسب نموده اند متاسفانه مسئولین ورزش استان باز هم بی تفاوت بوده و کمترین ارزش را برای این ورزشکاران قائل نشده اند.

نمونه این کم لطفی ها و بی احترامی به ورزشکاران را می توان در بازگشت بهداد سلیمی در سکوت!!!!! نام برد (جای سوالات زیادی دارد که چرا بهداد تقاضا کرده در بی خبری به منزل خود بازگردد؟!!)که پس از او تنها داور اعزامی از مازندران و ساری یعنی حمید رضا ادیبی بوده که بعد از ظهر روز یکشنبه به ساری بازگشت و دوستان و همکاران فرهنگی او برای استقبال از او در میدان امام ساری حاضر شده اند اما متاسفانه مسئولین ورزش و جوانان استان به دنبال انجام امورات زندگی خود در روز عید قربان بوده اند و نه تنها خودشان بلکه نماینده ای هم از سوی ایشان در این استقبال دیده نشده اند.

حال این سوال پیش می آید که حبیب حسین زادگان که با حمایت سیاسی برخی از نمایندگان و با اما و اگرهای فراوان توانست سعادتمند را از گردونه مدیریتی خارج کند و ادعاهای زیادی نیز در حمایت از ورزشکاران داشت چرا اینگونه به نخبگان و قهرمانان ورزشی بی اعتنایی نموده است؟

وقتی حسین زادگان در آزمون استقبال از ورزشکاران قهرمان و نخبگان مردود شده است پس باید منتظر خبرهای بد دیگر برای ورزش استان بود.