چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401-10:47 کد خبر:100642

فرماندار ساری هشدار داد:

مدیران ناهماهنگ با دولت تعیین تکلیف خواهند شد/ساری هیچ تنشی نداشته است

فرماندار ساری با اعلام اینکه برخی مدیران با دولت فعلی هماهنگی ندارند افزود:به زودی این مدیران تعیین تکلیف خواهند شد.


به گزارش خزرتیترخبر،محمدعلی نوبخت در اولین جلسه شورای اداری در سال 1401 و بعد از مدت ها پس از شیوع بیماری کرونا و در حضور مدیران شهرستان ساری افزود:برخی از مدیران به جای اینکه به خدا توسل کرده و به فکر خدمت به مردم باشند،به اشخاص،افراد و گروه های سیاسی و حزبی توسل نموده و می نمایند که به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با اعلام اینکه با مدیرانی که بدون عذرموجه و بدون هماهنگی در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت نکرده و نمی کنند برخورد خواهد شد اظهار داشت:مدیرانی که در جلسه مهم شورای اداری شرکت نمی کنند پس نمی توانند در میدان عمل و خدمت به مردم هم شرکت کرده و موفق شوند.

نوبخت با اشاره به اینکه دشمن در همه زمینه ها به خصوص در زمینه فضای مجازی در حال جوسازی برای ایجاد ناامیدی در بین مردم است تصریح کرد:خوشبختانه طی هفته ای های اخیر،هیچ تنش و مشکل امنیتی در ساری بوجود نیامده است که از مردم بسیار خوب ساری بابت همراهی با دولت تشکر می نماییم.

فرماندار ساری در ادامه سخنانش با بیان اینکه اگر شکافی بین مردم و دولت بوجود آید ،مقصر ما مسئولین می باشیم افزود:اگر مردم در محیط های اداری احساس آرامش کرده و دنبال پارتی نباشند یعنی قانون اجرا شده است و اگر مردم دنبال پارتی باشند تا مشکلشان حل گردد یعنی در آن دستگاه قانون اجرا نمی شود.

نوبخت با اعلام اینکه متاسفانه برخی مسئولین منافع شخصی و حزبی را به منافع مردم و کشور ترجیح می دهند اظهار داشت:نهادهای امنیتی باید با هر مسئول متخلف برخورد تند قضایی نمایند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تمام دستگاه های اجرایی شهرستان باید با رسانه ها ارتباط تنگاتنگی داشته باشند تصریح کرد:باید از نقدهای سازنده رسانه ها استقبال نماییم زیرا در بسیاری از موارد توجه به نقدهای سازنده رسانه ها باعث پیشرفت در کارها و رضایت مردم شده است.

فرماندار ساری همچنین با بیان اینکه خودم در بین مردم می باشم و فقط از پشت میز فرمانداری به کارها رسیدگی نمی کنم افزود:فقط با حضور در بین مردم و در میدان جهاد می توانیم مشکلات را درک و نسبت به رفع آن مشکلات اقدام نماییم.

نوبخت همچنین گفت:بحث اجلاس ساری 2022 تمام نشده و ما باید تا مهرماه بیشترین استفاده را از این اجلاس داشته باشم.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir