پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401-9:45 کد خبر:100665

این قصه سر دراز دارد:

توپ اخذ تعهدنامه ایثارگران شهرداری ساری در زمین استانداری

مسئول امور ایثارگران شهرداری ساری گفت: اخذ تعهد نامه تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری از سوی استانداری مازندران ابلاغ شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ماجرای بحث برانگیز تعهدنامه تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری ساری همچنان ادامه دارد و این بار مسئول امور ایثارگران شهرداری مرکز استان توپ دریافت تعهد نامه را در زمین استانداری مازندران انداخته است.

محمد لزگی مسئول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در حالی بحث دریافت اخذ تعهد نامه از ایثارگران شاغل در شهرداری ساری را در زمین استانداری انداخته که در مصاحبه قبلی حتی دریافت این تعهد نامه را منکر شده بود.

 

اما این مسئول در ادامه مصاحبه درباره بند بند تعهدنامه با وجود انکار آن در بخش‌های مصاحبه در ارتباط با آن توضیحاتی ارائه کرده است.

پس از پیگیری این موضوع از سوی استانداری، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به این مسئله ورود پیدا کرده و گفت: اینکه از نیروهای تعهد نامه‌ای گرفته شود که حق ارتقا شغلی را ندارند خلاف موازین حقوقی و اسلامی است.

پس از انتشار این مصاحبه محمد لزگی مسؤول امور ایثارگران شهرداری مرکز مازندران در مصاحبه با سایت شهرداری ساری درباره اخذ تعهدنامه از ایثارگران شاغل در شهرداری مرکز استان که مشمول تبدیل وضعیت هستند واکنش نشان داده است.

 

وی اظهار کرد: این مورد طبق بند «ب» ابلاغیه  شماره ۲۸۸۹/۰۱/۴۲/۸۶ مورخ ۶ اردیبهشت ماه سال جاری با موضوع اخذ تعهد از فرزندان ایثارگران بوده که از سوی استانداری مازندران به شهرداری ساری ابلاغ شده است.

لزگی افزود: در ابلاغیه استانداری مازندران، به بخشنامه ۶۹۴۰۵ مورخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۱ سازمان امور اداری و استخدامی کشور استناد شده است.

وی گفت: اخذ این تعهدنامه اجباری نیست و با رضایت مشمول، مبنی بر تبدیل وضعیت به کارگری دائم صورت می‌پذیرد، در غیر این صورت، متقاضی می‌تواند وضعیت کارمندی،با پست سازمانی متصدی خدمات عمومی را انتخاب کند.

مسئول امور ایثارگران شهرداری ساری خاطرنشان کرد: شهرداری ساری هیچ‌گونه اقدامی بر خلاف قوانین و مقررات ابلاغ شده، انجام نخواهد داد و تمامی اقدامات ما در راستای قانون است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir