شنبه 31 ارديبهشت 1401-23:14 کد خبر:100731

عجیب ‌ترین عکس از بازی جنجالی پرسپولیس- تراکتور

یکی از عکاسان روز جنجالی بازی تراکتور- پرسپولیس با شرایط عجیبی زیر سنگ‌باران کار می‌کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ورزش سه، اتفاقات عجیب تبریز در هفته بیست و هشتم سلامت افراد مختلفی را تحت الشعاع قرار داده بود، وقتی بارش سنگ در ورزشگاه شدت پیدا کرد و بازی متوقف شده بود علاوه بر نیمکت و اعضای تیم پرسپولیس عکاسان ورزشی نیز به زمین چمن آمدند تا از برخورد سنگ‌ها در امان بمانند.

براساس این گزارش، پرتاب سنگ و بطری در نیمه دوم بیشتر هم شده بود و افراد کنار زمین بیشتر از بازیکنان در خطر آسیب دیدگی قرار داشتند و حتی دست تصویربردار پرسپولیس نیز آسیب دید، اما در آشفته ‌بازار یادگار تبریز باید قدردانی ویژه‌ای از عکاسان کرد که در آن شرایط سخت هم دست از کار نکشیدند.

فریم به فریم اتفاقات این روز تلخ توسط عکاس‌های مختلف به ثبت رسیده و هیچ صحنه‌ای از لنز دوربین عکاسان پنهان نمانده و همین اتفاق باعث می‌شود با مستندات تصویری برخی ادعاهای غیرواقعی قابل پذیرش نباشد.

یکی از عکاسان برای اینکه حین عکاسی از سنگ ‌باران در امان بماند و بتواند با خیال راحت‌تری اتفاقات را ثبت کند یک جعبه خالی روی سرش گذاشت و با سوراخ کردن جلوی آن راهی برای دیدن باز گذاشت‌، این صحنه یکی از عجیب‌ترین سوژه‌های این بازی فوق جنجالی است.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir