دوشنبه 2 خرداد 1401-21:23 کد خبر:100815

مدیرکل فرودگاه های استان اعلام کرد:

آغاز پروازهای سوریه از فرودگاه مازندارن

مدیرکل فرودگاه های استان، در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران از آغاز پروازهای سوریه در استان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان مازندران، صبح امروز دوشنبه دوم خرداد ماه،  وطن خواه ، مدیرکل فرودگاه های استان طبق روال سنواتی و درآستانه سالروز حماسه جاوید سوم خرداد و همچنین آغازمجدد پروازهای عتبات عالیات وشروع قریب الوقوع عملیات پرواز اعزام حجاج بیت ا...الحرام با آیت الله محمدی لائینی ، نماینده مقام معظم رهبری دراستان و امام جمعه ساری دیدارکرد. 

براساس این گزارش، دراین دیدار وطن خواه ضمن ارائه گزارش تفصیلی ازعملکرد پروازی و اجرای پروژه های متعدد عمرانی و تاسیساتی و توسعه ای طی چند سال اخیر در فرودگاه های استان ، گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در راستای توسعه همه جانبه و متوازن در هر سه فرودگاه استان ، فرآیند پیگیری درخصوص صدور مجوز مرزهوایی برای فرودگاه شهدای رامسر، پیگیری مسیرهای پروازی جدید ، شروع پروازهای سوریه و دیگر برنامه های اداره کل فرودگاه های استان به استحضار معظم له رساند.

مدیرکل فرودگاه های استان همچنین به لزوم تملک بخشی از اراضی ضلع شمال فرودگاه شهدای ساری در راستای توسعه باند پروازی و اجرای سیستم روشنایی استاندارد به منظور ارتقای سطح ایمنی پروازها اشاره کرد و ازحضرت آیت الله محمدی لائینی درخواست کرد با انجام مکاتبه سه جانبه از سوی مقامات ارشد و استان و مجمع نمایندگان استان ، این موضوع از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیری و به سرانجام رسد.

وطن خواه افزود: استاندار محترم از روزهای آغازین شروع بکار در استان ، نسبت به پیگیری مسائل فرودگاهی و ارتقای سطح خدمات پروازی و حمل و نقل هوایی اهتمام جدی داشته و در این راستا و از جمله مشکه اراضی مورد نیاز مکاتباتی با مقامات کشوری انجام داده اند که قابل ستایش میباشد.

به گزارش خزرتیترخبر، در پایان نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فرودگاه های استان در جهت خدمات پیشرو بهتر به مردم شریف استان ، هرگونه مساعدت و همکاری از جانب معظم له در جهت توسعه و گسترش خدمات فرودگاهی را اعلام فرمودند.

وطن خواه نیز از ایشان به منظور بازدید از طرح ها و پروژه های انجام شده و در حال اجرا در فرودگاه بین المللی شهدای ساری و ارائه رهنمود دعوت به عمل آورد.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir