دوشنبه 23 خرداد 1401-16:56 کد خبر:101471

رئیس‌ کل دادگستری مازندران خبر داد:

ورود دستگاه قضایی به ساخت و سازهای بی‌رویه در بخش کجور

رئیس ‌کل دادگستری مازندران از تخریب ۱۲ مورد ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی در بخش کجور شهرستان نوشهر به میزان ۲۴ هزار مترمربع خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، محمد صادق اکبری رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: دستگاه قضایی استان در مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز در تمام حوزهای قضایی با جدیت و بدون هیچ اغماضی با سودجویان اراضی ملی و کشاورزی برخورد می‌کند.

براساس این گزارش، وی افزود: در همین راستا در بخش کجور با ورود رئیس حوزه قضایی این بخش، ۱۲ مورد ساختمان و ۱۶ مورد دیوارکشی به میزان ۲۴ هزار مترمربع با حضور نماینده دستگاه قضایی، اداره جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی آزادسازی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در تمام حوزه‌های قضایی استان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی به ‌شمار می‌رود که مورد توجه ویژه قرار دارد.

به گزارش خزرتیترخبر، اکبری خاطرنشان کرد: از مهمترین اهداف و دستاوردهای این شورا مقابله با سهل انگاری مدیران  در رسیدگی و حفظ و محافظت از اراضی ملی، مقابله با ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی است و استان مازندران به لحاظ موقعیت خاصی که داراست مقصد بسیاری از سودجویان است البته دستگاه قضایی استان بیش از همیشه بر این موارد نظارت و برخورد می‌کند.

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir