يکشنبه 27 مهر 1393-18:41 کد خبر:1059

مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد:

جوانان امروزی باید از جوانان دهه 60 الگوبرداری نمایند

مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران گفت:جوانان امروزی با الگو برداری از جوانان مسلمان دهه 60،آینده خود را بیمه نمایند.


آمنه رزاقی در گفتگو با خبرنگاران در مراسم افتتاح نمایشگاه (کوچه دهه 60) افزود:این نمایشگاه جهت شناساندن زندگی نوجوانان و جوانان دهه 60 به قشر جوان و نوجوان امروزی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان جهادکشاورزی در دهه 60 هم فعالیت جنگی و هم فعالیت های پشتیبانی می کرده اند خاطر نشان کرد:جوانان و نوجوانان دهه 60 در امتحان جنگ بر علیه کفر سربلند و پیروز شده اند.

رزاقی با اشاره به اینکه جنگ امروز با جنگ دهه 60 تفاوت های بسیاری دارد اظهار داشت:دشمن جنگ امروز را در فضای نرم افزاری و با نقشه های زیرکانه بسیاری به پیش می برد که باید مسئولین آگاهی بیشتری در مورد این جنگ و راه های مقابله با آنها به جوانان و نوجوانان بدهند.

مسئول امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ایرانی در دینداری و ایمان سرآمد جوانان جهان می باشند  تصریح کرد:باید با فرهنگ سازی بیشتر در جامعه،جوانان و نوجوانان را نسبت به حمله های زیرکانه دشمنان آگاه سازیم.

رزاقی همچنین افزود:باید با نشان دادن فعالیت ها و اقدامات شجاعانه جوانان دهه 60 به قشرهای نوجوان و جوان امروز،فرهنگ شجاعت،اطاعت پذیری،ولایتمداری،دین داری و فداکاری را گسترش دهیم.

به گزارش خزرخبر، نمایشگاه "کوچه دهه 60" از امروز تا 30 مهر در 37 غرفه در مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران در ساری دایر است.