سه شنبه 29 مهر 1393-18:56 کد خبر:1083

در آستانه استیضاح شهردار قائمشهر صورت گرفت:

اعلام حمایت 5 عضو شورای شهر از شهردار قائمشهر

در آستانه استیضاح شهردار قائمشهر، پنج عضو شورای شهر قائمشهر با صدور بیانیه‌ای از عملکرد جعفر حسینی شهردار قائمشهر حمایت کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در آستانه استیضاح شهردار قائمشهر، پنج عضو شورای شهر قائمشهر با صدور بیانیه‌ای از عملکرد جعفر حسینی شهردار قائمشهر حمایت کردند.

این بیانیه که بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری توسط سه عضو شورا قرائت و به خبرنگاران ارائه شد، توسط نصرالله دریابیگی، جعفر احمدی، فریبرز فتحی، سعید میرزایی و علی غفوری امضا شده است.

در این نشست خبری که با حضور جعفر احمدی، فریبرز فتحی، سعید میرزایی همراه بود، علاوه بر ارائه بیانیه، در راستای دفاع از نحوه عملکرد حدود یک‌سال شهرداری و شورا در بخش‌های مختلف عمرانی توضیحاتی ارائه شد.

در این بیانیه که خطاب به اعضای شورای شهر نوشته شده، آمده است:    

دوازدهم شهریور سال 1392 همزمان با آغاز به‌کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر قائمشهر در پیشگاه قرآن کریم سوگند یاد کردیم که قوانین و مقررات کشور را در چهارچوب وظایف و اختیارات خود رعایت کرده و در  همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و تا زمانی که در شورای شهر عضویت داریم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام کنیم، رهبر فرزانه انقلاب در مورد شورای اسلامی تاکید داشتند که از سیاست‌زدگی و اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز کرده و انگیزه‌های جناحی و حزبی، شوراها را در عرصه تاخت و تاز خود نکند و آن را از کار اصلی خود باز ندارند.

در بخشی از این بیانیه که در راستای حمایت از شهردار قائمشهر منتشر شده، عنوان شده است: همکاران، در راستای تعهدی که نسبت به مردم داریم باید دست در دست هم زمینه‌های توسعه و عمران شهر قائمشهر را فراهم کنیم و این نهاد مردمی را به جایگاه واقعی و قانونی‌اش بیش از پیش نزدیک‌تر کنیم تا پس از اتمام دوره مسئولیت در پیشگاه باری تعالی و مردم عزیز شرمنده نباشیم.

براین اساس ما امضاء‌کنندگان این بیانیه از آنجایی که حسینی شهردار قائمشهر، انسانی متعهد و پرهیزگار و مدیری متخصص، لایق، توانمند و پر تلاش می‌باشند و با توجه به توانایی و تعهدشان حمایت قاطعانه خود را از ایشان به‌عنوان شهردار قائمشهر اعلام و این حمایت تا زمانی که ایشان در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند ادامه داشته و از مردم و مسئولان قائمشهر نیز انتظار داریم علاوه بر حمایت از جانب شهردار،با ارائه طرح‌ها و پیشنهادات سازنده خویش، ما را در دستیابی به شهر ایده‌آل ایرانی ـ اسلامی یاری کنند، خداوند متعال همه خدمتگزاران به نظام به مقدس جمهوری اسلامی را در سایه پرخیر و برکت مقام معظم رهبری برای خدمت صادقانه به مردم ایران توفیق عنایت کند.

شورای شهر قائمشهر 11 عضو دارد و براساس قانون استیضاح شهردار نیازمند دو سوم کل آرا است.