چهارشنبه 9 آذر 1401-13:14 کد خبر:113384

رئیس پلیس فتا مازندران خبر داد:

کلاهبرداری از ۶۰ ایرانی با ترفند فروش تلفن همراه

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: فردی که با وعده فروش تلفن همراه در فضای مجازی از ۶۰ نفر در کشور کلاهبرداری کرد، دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر به پلیس فتا شهرستان آمل با در دست داشتن مرجوعه قضایى و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود را مبنى بر کلاهبردارى از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام با آگهی جعلی فروش تلفن همراه عنوان کردند؛ در این خصوص موضوع به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

براساس این گزارش، او با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، از افراد زیادی با شیوه و شگرد مشابه و دریافت مبلغ واریزی ارزانتر از قیمت بازار درشبکه اجتماعی پیج مشخص اینستاگرامی کلاهبرداری شده است، افزود: ماموران پلیس فتا آمل پس از اقدامات فنی و تخصصی متهمان این پروند‌ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شده با ادله دیجیتال انکار ناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به برداشت غیرمجاز از حساب ۶۰ هموطنان کل کشور در پوشش شبکه ‎های اجتماعی اینستاگرام اعتراف کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، خورشاد افزود:تعداد شکات این پرونده هم درحال افزایش می‌باشد و مبالغ کلاهبرداری شده از هموطنان تا این لحظه ۷ میلیارد ریال بر آورد شده است./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir