يکشنبه 24 خرداد 1394-20:29 کد خبر:11404

آمل باز هم خبر ساز شد:

درگیری در جشن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در آمل

برگزاری جشن 24 خرداد در آمل،باز هم خبر ساز شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از کمال نیوز، دومین جشن سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل امسال نیز همانند سال گذشته با حاشیه های بسیاری همراه شد.

این مراسم از عصر امروز با حضور فرماندار آمل، معاون فرمانداری ، جمعی از مسوولان شهری و مردم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

دکتر رحیم ابوالحسنی ، استاد دانشگاه در حال سخنرانی بود که به یک باره گروهی وارد سالن شدند و با صداهای فریاد که آقای فرماندار شما به ما قول دادید من جلوی برگزاری این مراسم را می گیرم و چرا اجازه دادید برگزار شود مراسم را از حالت رسمی خود خارج کردند.

این افراد به روی صحنه مراسم رفته و جلوی سخنرانی سخنران ویژه مراسم را گرفته که با این اقدام جو نامناسبی در سالن ایجاد شد.

پس از ناتمام گذاشتن سخنرانی کار به اتمام نرسیده و درگیری های فیزیکی و توهین ها در داخل سالن ادامه داشته که با حضور نیروی انتظامی اقدام به پراکنده کردن این افراد از سالن مراسم کردند.

در این میان افراد برهم زننده مراسم دوربین عکاسی پایگاه خبری هرازنو را نیز گرفته و همراه خود بردند که وقوع چنین حوادثی جای تاسف دارد.

 پس از پایان وقایع رخ داده و خارج کردن افراد برهم زننده مراسم با اجرای گروه موسیقی پایان یافت.

این برای دومین بار است که در سالگرد دولت تدبیر و امید در شهرستان آمل چنین وقایعی رخ می دهد که در سال گذشته افرادی با پخش گاز اشک آور سبب برهم زدن مراسم با حضور استاندار مازندران شده بودند.

 گفتنی است؛ این مراسم به همت ستاد سابق انتخاباتی دکتر حسن روحانی در شهرستان آمل برگزار شد.