چهارشنبه 27 خرداد 1394-23:47 کد خبر:11424

توسط پلیس آگاهی مازندران و دادستانی مرکز مازندران اعلام شد:

شایعه قتل دختر جوان در ساری تکذیب شد/خبر تکمیلی

شایعه قتل یک دختر جوان در ساری علی رغم شایعات فراوان تکذیب شد.


به گزارش خزرخبر،احمد رضا رستمی رییس پلیس آگاهی استان مازندران اعلام کرد:در پی فوت دختر جوانی در ساری،با هماهنگی قاضی ویژه قتل در صحنه وقوع فوت حاضر شده ایم.

وی با بیان اینکه با معاینات انجام شده توسط پزشکی قانونی استان،شایعه قتل و تجاوز به عنف تکذیب شده است افزود:این دختر جوان با خوردن قرص برنج خودکشی کرده و شایعه قتل وی به هیچ وجه درست نمی باشد.

رستمی با اعلام اینکه،متاسفانه برخی افراد ،شبکه های مجازی و همچنین سایت ها به جای بیان واقعیت ها،با بزرگ نمایی و تشویش اذهان عمومی سعی در ایجاد فضای روحی نامناسب در بین مردم و هم استانی ها و هم شهری ها دارند اظهار داشت:به سایت ها و مردم توصیه می کنیم به جای توجه کردن به این اخبار نادرست،به اخبار و اطلاعیه های منتشره از سوی مراجع قضایی و یا ناجا توجه نمایند.

رییس پلیس آگاهی استان همچنین تصریح کرد:ناجای مازندران و پلیس آگاهی استان تمام سعی و تلاش شبانه روزی خود را برای امنیت و آسایش مردم بکار می گیرد و اعلام می دارد وضعیت امنیتی استان بسیار خوب و رضایت بخش می باشد.

&&&

از سوی دادستان مرکز استان مازندران اعلام شد:

شایعه قتل دختر جوان در ساری تکذیب شد

دادستان مرکز استان مازندران شایعه قتل دختر جوان در ساری را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری ضمن تکذیب خبر قتل دختر جوان در ساری، گفت: بازپرس ویژه قتل پس از حادثه وارد صحنه جرم شد و جسد نیز به پزشکی قانونی استان انتقال داده شد.

وی اظهار داشت:پس از انجام معاینات که آثار آن نیز مشهود بوده، مشخص شد که نامبرده به قتل نرسیده و بر اساس اظهارات خانواده  دختر مذکور به علت مسایل شخصی و اختلال روانی با مصرف قرص برنج اقدام به خودکشی نموده است.

جعفری افزود: این پرونده در شعبه بازپرسی جنایی دادسرای ساری باز و در حال رسیدگی است.

&&&

جدیدترین اظهارات منتشر شده از سوی یکی از آشنایان دختر فوت شده:

یکی از بستگان این دختر ۳۰ ساله به خبرآنلاین گفت: خانم «م» بعدازظهر سه شنبه برای انجام کاری به کافی‌نت رفته بود و وقتی به خانه برگشت حدود ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۸ بعدازظهر تلفنی به او شد که به خانواده‌اش گفته باید برای انجام کار دیگری به بیرون برود.

وی با اشاره به اینکه خانه این دختر و خانواده‌اش در مرکز شهر ساری در خیابان جمهوری اسلامی واقع است گفت: خانواده این خانم از خانواده‌های قدیمی ساری هستند و مردم آن‌ها را به خوبی می‌شناسند.

دختر این خانواده بعد از آنکه تلفن را پاسخ داده و گفته بیرون می‌رود، شب به خانه بازنگشت و بعد صبح روز چهارشنبه خبر دادند که جسدش کشف شده‌است.

براساس گزارشی که پلیس نیز آن را تأیید کرده است جسد این خانم در جاده دریا کشف شده‌است.

به گفته یکی از بستگان او پزشکی قانونی به خانواده آن‌ها اعلام کرده که علت مرگ این دختر ۳۰ ساله سکته قلبی بوده‌است، به نظر می‌رسد زمان وقوع مرگ این دختر بین ساعت ۱۰ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه سه‌شنبه بوده باشد.

از صبح پنج‌شنبه نیز دو عکس از او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده و در توضیح عکس کشف جسد ناشی از ارتکاب یک جنایت را نوشته‌اند و این در حالی است که قتل زنی که اهل «داراب‌کلا» بود و چندی قبل در مسیر «نکا» - «بهشهر» با ربودن او رقم خورد مردم را نسبت به این واقعه حساس کرده‌است.