دوشنبه 12 دی 1401-20:46 کد خبر:115218

شمال نیوز گزارش می دهد:

حمله شدید فرزند شهید به رئیس بنیاد شهید کشور

آقای قاضی‌زاده! شهدا همه‌ی حساسیت‌شان حجاب نبود... خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد؛ بس کنید این پررویی را..


خزرتیترخبر: حسین قدیانی، وبلاگ‌نویس انقلابی و فرزند شهید اکبر قدیانی در صفحه نوشت:

مصداق استفاده‌ی ابزاری از شهدا فقط این نیست که آقایان کارنامه‌ ی ضعیف خود را پشت سبک‌ترین تابوت‌ها مخفی کنند؛ بدترش این است که هزینه‌ ی انجماد فکری خود را مدام از جیب شهدا بپردازند.

وقتی قرار است همه ‌ی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سهم خود را بگیرند، سهمیه‌ ی بنیاد شهید هم می‌رسد به کسی که معتقد است در وصیت‌نامه‌ ی شهدا چیزی جز اسلام دیده نمی‌شود، مع‌الاسف همه ‌ی احکام اسلام را هم خلاصه می‌کنند در حجاب و نتیجه می‌گیرند که مسئله ‌ی شهدا موی زنان بود.

در هر نظامی رئیس جایی مثل بنیاد شهید را از میان وطن‌ دوست‌ ترین عناصر انتخاب می‌کنند ولی این ‌جا جمهوری اسلامی است و ایران برای رئیس بنیاد شهیدش هیچ محلی از اعراب ندارد.

سؤال این‌جاست: اگر برای شهدا فقط اسلام مهم بود، چرا باید از جان خود می‌گذشتند تا محمره‌ی عراق دوباره بشود خرم‌شهر ایران؟ در همان روزهایی که شهدا در اوج ملی‌گرایی به خط زدند تا بندر خوش‌نقش و نگار جنوب غرب کشور را از دست بعثی‌های داعیه‌ دار اسلام نجات دهند، همه‌ ی هم و غم شماری از سوپرانقلابی‌ها چهار تا تار مویی بود که از روسری بعضی خانم‌ها بیرون زده بود.

لذا شهدا هم اگر از اسلام فقط پوسته‌ ی آن را می‌خواستند، عوض سه ‌راه شهادت، عازم سه ‌راه جمهوری می‌شدند تا برای تردد بدحجاب‌ها مزاحمت درست کنند، خوب است رئیس بنیاد شهید، افکار پوسیده و عقاید پلاسیده‌ی خود را به شهدا نسبت ندهد.

برای شهدا، ایران هم مثل اسلام عزیز بود‌ و الا چه فرقی می‌کرد برای‌شان که شلمچه دست مسلمان‌های عراق باشد یا مسلمان‌های ایران؟ آری! جمهوری اسلامی همان نظامی است که در آن فرزند شهید باید جواب شبهه‌افکنی رئیس بنیاد شهید را بدهد.

آقای قاضی‌زاده! شهدا روی حجاب حساس بودند ولی همه‌ ی حساسیت‌شان حجاب نبود.

حساسیت بیش‌تر شهدا روی این بود که مبادا یک عده جهل مرکب خود را با سوءبهره از خون مقدس مظلوم‌ترین بچه‌های این کشور تئوریزه کنند، بی‌خود نیست همان بی‌حجاب‌هایی که هیچ احترامی برای شما و امثال شما قائل نیستند، جز به دیده‌ی احترام به شهدا نمی‌نگرند.

مبنا اگر اهداف پدران ما باشد، جای شما در آخرین صندلی حزب پایداری است، نه اولین صندلی بنیاد شهید، مسئله‌ی اصلی‌تر شهدا روی شما بود، نه موی زنان؛ بس کنید این پررویی را../شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir