شنبه 17 دی 1401-16:36 کد خبر:115337

فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد:

چک‌های جعلی شگرد کلاهبردار ۱۳ میلیاردی /کلاهبرداری در پوشش دعانویسی و رمالی در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: فردی که با چک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کرده بود،در ساری دستگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی با استفاده از چک‌های جعلی اقدام به خرید و فروش برنج کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی با اشاره به اینکه ماموران بخش رودپی شهرستان ساری موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: متهم تحت تعقیب در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل و خودروی سواری پژو پارس توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه در بازرسی از متهم ۱۰ فقره چک سفید امضاء و ۲ فقره چک نوشته شده کشف شد، گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده اعلام داشت؛ با همین روش اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش خزرتیترخبر، حسن زاده با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده پیرامون این پرونده مشخص شد که این فرد تا کنون ۱۳ میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، افزود: با توجه به وجود پرونده‌های متعدد این فرد در محاکم قضائی، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کلاهبرداری در پوشش دعانویسی و رمالی در سوادکوه

براساس این گزارش،عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری ۲۵۰ میلیون ریالی از وی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که به منظور پیدا کردن انگشتر طلا و افزایش رزق و روزی با شخص دعانویسی ملاقات کرده است و مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال برای وی واریز کرده است که پس از چند روز به موضوع شک کرده و متوجه کلاهبرداری انجام گرفته شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم در ادامه تحقیقات کارشناسان کلانتری ۱۱ پل سفید، گفت: متهم در بازجویی‌های پلیس به سابقه دعانویسی  به مدت بیش از ۱۰ سال اعتراف کرد که ضمن بازگرداندن مقداری از وجه شاکی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir