دوشنبه 19 دی 1401-9:37 کد خبر:115395

چند کلمه حرف حساب با آقای استاندار ....

مدیران ناکارآمد استان از کجا آمده اند و تا چه وقت قرار است باشند ؟/ چاره کار فقط دست خود شماست

آقای استاندار؛ بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه که در مسیر توسعه استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند، بلکه بر اساس پروسه ای غلط بر سر کار آمده اند.


خزرتیترخبر: ( محسن گرجی )- « اجازه نمی دهیم مدیران ناکارآمد سرکار باشند» « مدیران سهل‌انگار و ناکارآمد برکنار می‌شوند » ، «  مدیرانی که انگیزه خدمت ندارند باید تعیین تکلیف شوند » و 

این بخشی از سخنان اخیر استاندار مازندران در برخی جلسات رسمی است، سید محمود حسینی پور در  جلسات و مراسم های مختلف با گلایه از حضور برخی «مدیران بی انگیزه ، سهل‌انگار و ناکارآمد» در سیستم اداره استان ،  بارها  از این واقعیت تلخ اما کاملا روشن و بدیهی که حتی برای مردم عادی هم مشخص است ،  پرده برداشت ..

اما درباره این اظهارات استاندار مازندران و دیگر مدیران ارشد استان ، چند سوال و ابهام قابل طرح است که ایشان و حلقه مدیریتی اش باید پاسخ هایی شفاف و صریح بدهند.

1 – جناب آقای استاندار ؛ مدیران ناکارامد ، بی انگیزه و  سهل انگار که شما از برکناری آنان سخن می گویید را چه کسانی انتخاب کرده و به کار گمارده اند؟

2 – این مدیران بی انگیزه و ناکارآمد از کجا آمده اند و تا چه وقت قرار است بر سر کار باشند و از استان  «فرصت سوزی» کنند؟ و شما و برخی دیگر از مدیران ارشد استان نیز هر از چند گاهی با اولتیماتوم های بی حاصل از برکناری شان سخن بگویید .

3 – آقای حسینی پور ؛  این که جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت ، شجاعت اعلام وجود چنین مدیرانی در استان را دارید ، قابل تحسین است اما قطعا چاره کار فقط دست خود شما است، جنابعالی باید دست بکار شوید ، با سخنرانی ، مشکلی حل نمی شود . 

4 – آقای استاندار ؛ اگر شما به عنوان بالاترین و عالی ترین مقام اجرایی استان ، توان شناسایی و برکناری مدیران به قول خودتان «ناکارامد» و «بی انگیزه»  را ندارید، پس از وزرا و روسای سازمان های مستقر در پایتخت چه توقعی می توان داشت ؟ 

5 – آقای حسینی پور ؛ بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه و سهل انگاری که  در مسیر توسعه و حتی سرمایه گذاری استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند ، بلکه بر اساس پروسه ای غلط و یا شاید از طریق  رابطه، باندبازی، بده بستان و... بر سر کار آمده اند که در این صورت علاوه بر این مدیران ، گمارندگان، توصیه کنندگان و ..... آنان را نیز باید از صحنه مدیریت امور طرد و برکنار و به مردم و رسانه ها معرفی نمایید.

آقای استاندار ؛  به نظر شما آیا مدیر ناکارامدی که مزه ریاست، حقوق و پاداش آن چنانی و موقعیت کذایی را چشیده ، خود  صحنه را خالی می کند ؟ یا این وظیفه شما و مدیران ارشد و رده های بالاتر است که به جای سخنرانی در جلسات ، چنین مدیرانی را در اسرع وقت برکنار کرده تا کار از این خراب تر نشده است .

بدون تردید تداوم مدیریت مدیران ناکارامد ، بی انگیزه و  سهل انگار ، مصداق بارز «حق الناس» است و  همه آنانی که به هر دلیل در برکناری و عزل مدیرانی از این دست ، اهمال ، تعلل و سستی می کنند، به نوعی خود در تداوم ناکارامدی ها و سهل انگاری ها شریک هستند./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir