دوشنبه 10 بهمن 1401-22:21 کد خبر:115717

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خبر داد:

۲ کلاهبردار با ۲۰۱ رسید جعلی میلیاردی در بهشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری ۲ کلاهبرداری که با ارایه رسیدی جعلی از طریق درگاه بانکی در گوشی همراه خود اقدام به خرید اجناس می کردند، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر، حسن عنایتی گنجی افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

براساس این گزارش، وی ادامه داد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس فتا موفق شدند ۲ متهم را که با ارایه رسیدی جعلی از طریق درگاه بانکی در گوشی همراه اقدام به خرید اجناس در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی این متهمان متواری ، در استان همجوار در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند.

عنایتی اظهارکرد: در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده در تلفن همراه متهمان به تعداد ۲۰۱ رسید جعلی به ارزش بیش از یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال و تاکنون ۶۱ نفر مالباخته که از آنان جمعا به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری شده در استان های مازندران و گلستان شناسایی شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به این که متهمان به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: متصدیان واحد صنفی ، ملاحظات ایمنی و امنیتی را در صنوف رعایت نموده و در صورت موارد مشکوک مراتب را از طریق پلیس۱۱۰ اعلام کنند./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir