جمعه 26 اسفند 1401-17:56 کد خبر:116931

رییس مرکز فرماندهی مازندران خبر داد:

راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در مازندران

رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با شماره ۱۱۰۱۱ در مازندران راه اندازی شد.


به گزارش خزرتیترخبر، سید محمدباقر رضایی رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی مازندران گفت: حدود ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا و یا کم شنوا تشکیل می‌دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ نمی‌باشند.

براساس این گزارش، وی افزود: به همین منظور و به جهت برخورداری شهروندان از اعلام ضرورت‌های خبری به پلیس، سامانه پیامکی با سرشماره ۱۱۰۱۱ در مرکز فرماندهی و کنترل انتظامی مازندران راه اندازی شد.

رضایی هدف از راه اندازی این سامانه را خدمت رسانی به همه افراد جامعه اعم از افراد سخت گویش، ناشنوا و عموم مردم که به دلیل مختلفی قادر به برقراری ارتباط کلامی با پلیس نیستند برشمرد.

رضایی گفت: شهروندان گرامی می‌توانند برای بهره مندی از این سامانه و در صورت مشاهده و یا بر خورد با هر گونه نیاز‌های پلیسی مراتب را به همراه آدرس کامل محل سکونت و یا نیاز به حضور پلیس به شماره ۱۱۰۱۱ پیامک کنند.

به گزارش خزرتیترخبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه از مهمترین مولفه‌های راه اندازی این سامانه را ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان و بهره گیری از توان بالقوه مردم در تامین نظم و امنیت جامعه عنوان کرد./خبر پلیس

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir