شنبه 27 اسفند 1401-16:4 کد خبر:116958

با حکم استاندار مازندران صورت گرفت:

انتصاب شهردار جدید سورک

طی حکمی از سوی استاندار مازندران، شهردار جدید سورک منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، طی مراسمی همزمان با بیست و پنجم اسفند ماه سالروز شهادت سردار مهدی باکری و روز شهردار، با حضور طالبی فرماندار و کردان فرمانده سپاه شهرستان میاندورود، اعضای شورای اسلامی شهر سورک و دیگر مسئولان شهری،حکم انتصاب شهردار سورک که از سوی حسینی پور استاندار مازندران به یاسر قربانی ابلاغ شده بود به وی تقدیم شد.

براساس این گزارش، طالبی، فرماندار میاندورود در مراسم تکریم و معارفه شهردار سورک در سخنانی با قدردانی از شهردار و سرپرستان سابق شهرداری سورک، از شهردار جدید خواست تا با تقویت و همدلی بین شهرداری و اعضای شورای شهر برای آبادانی شهر تلاش مضاعفی صورت د ند.

وی افزود: شهرداری سورک از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده که با گذشته این سالها هنوز شهر سورک از فقدان منابع در حوزه زیرساختی و عمرانی رنج می برد. سورک به عنوان مرکز شهرستان میاندورود، نیازمند توجه بیشتر مسئولان استانی و ملی برای توسعه است و همه باید کمک کار شهرداری و شورا برای آبادانی این شهر مسیر ترانزیتی زائران امام هشتم شیعیان باشیم.

وی با تاکید بر دوری اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار سورک از مسائل حاشیه ای و سیاسی کاری، گفت شهر شهر و شهرستان نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد، باید شهردار با حضور میدانی در سطح شهر و پیگیری مطالبات مردمی و جذب منابع ملی و استانی بتوانند سورک را به جایگاه واقعی خود در حوزه مدیریت شهری برسانند.

فرماندار میاندورود با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت شهرداری در فرصت باقیمانده تا نوروز نسبت به المان سازی و زیباسازی شهر سرعت متناسب با ایام مورد نظر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اقدام کند.

کردان، فرمانده سپاه میاندورود نیز در این مراسم با تاکید بر تقویت همدلی اعضای شورا و شهردار منتخب برای توسعه شهر، گفت رضایتمندی کارکرد مدیران توسط مردم سبب رضایتمندی مردم از نظام خواهد شد.

یاسر قربانی، شهردار سورک نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اقدامات شایسته ای از سوی شهرداران و سرپرستان این شهرداری برای آبادانی شهر صورت گرفته است، گفت برخی از طرح های عمرانی و خدماتی در شهر با مشکلات و معارض همراه است و انتظار داریم مردم با همکاری و مشارکت بیشتر زمینه بهره برداری از طرح های خدماتی را فراهم کنند.

وی افزود دست نیاز خود به سوی امام جمعه محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ولایی و جهادی، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی و شهرستانی دراز کرده و اعلام می‌کنم که تعامل با دیگر دستگاه ها از اولویت های مدیریت شهری می باشد و این امر از برنامه های استراتژیک بنده در شهرداری سورک خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهر سورک حق کاری سیاسی نداریم ولی به سیاست اعتقاد داریم، تصریح کرد ورود شهرداری به حوزه سیاست آفت کارهای اجرایی و عملیاتی و عمرانی است. دیدگاه من در شهرداری فراجناحی خواهد بود و با آغوش باز از پیشنهادات و انتقادات شهروندان استقبال خواهم کرد.

وی تاکید کرد به خود و همکاران شهرداری توصیه می کنم که مدیریت شهری کار بسیار سختی است، کار مدیریت شهری پشت میزنشینی نیست بلکه همیشه باید آماده عملیات ها و بحران ها باشیم، تمام امورات و فعالیت‌های شهرداری باید شفاف سازی و در اختیار مردم قرار گیرد تا اعتماد بین شهروندان و مدیریت شهری تقویت شود.

به گزارش خزرتیترخبر، در این مراسم حکم انتصاب یاسر قربانی به عنوان شهردار سورک از سوی فرماندار شهرستان میاندورود به وی اعطا و از زحمات علی نژاد و پیری سرپرستان سابق شهرداری تقدیر شد./شمال نیوز

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir