جمعه 25 خرداد 1403-10:59 کد خبر:132875

رییس هلال احمر چالوس خبر داد:

سیل در جاده کندوان سه مصدوم داشت

رییس هلال احمر چالوس گفت: در حادثه وقوع سیل پنجشنبه شب در محدوده رستوران دربند جاده کندوان سه نفر مصدوم داشتیم که به مراکز درمانی اعزام شدند.


به گزارش خزرتیترخبر، امیرحسین عسکرزاده روز جمعه با بیان این که در حادثه وقوع سیل پنجشنبه شب در محدوده رستوران دربند جاده کندوان سه نفر مصدوم داشتیم ، اظهار داشت: مصدومان در کوتاهترین زمان به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

رییس هلال احمر چالوس گفت: خودروهایی که در بستر رودخانه چالوس بر اثر شدت سیلاب مفقود شدند، بدون سرنشین بودند.

وی اظهار داشت : به دستور استاندار مازندران عوامل امدادی از جمله هلال احمر ، راهداری و پلیس راه و مدیریت بحران در منطقه سیل زده تا پاکسازی کامل حضور دارند.

فرماندار چالوس گفت : سیل شب گذشته متاسفانه سه دستگاه خودروی بدون سرنشین را با خود برد.

محمد شریفی افزود: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه گزارش شد که سیلی در روستای " فشکور" بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد.

وی اظهار کرد : متاسفانه سرنشینان این خودروها در رستوران دربند مشغول صرف شام بودند که سیل آمد و خودروهای آنان را برد و تاکنون اثری از این خودروهای ناپدیده شده، مشخص نیست.

به گزارش خزرتیترخبر، فرماندار چالوس تصریح کرد : در زمان حاضر در ۲ مسیر جاده " پل اوشن" و " ولی آباد" سعی بر جلوگیری از تردد خودروهای در راه مانده در این محور شده و تمامی نیروهای راهداری با بکارگیری امکانات و تجهیزات در حال پاکسازی مسیر کندوان از گل و لای و سرشاخه های درختان آورده سیل هستند./ایرنا

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir