پنجشنبه 26 مهر 1403-11:27 کد خبر:134209

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد :

افزایش ۲۵ درصدی مصدومان ناشی از سگ‌گرفتگی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی ۶ ماه امسال ۸۰ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی عباسی اظهار داشت: در ۶ ماه امسال ۸۰ مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشت.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه که از این موارد ۵۸ نفر مرد و مابقی زن هستند، افزود: بیشترین سن مصدومین ناشی از گاز گرفتگی سگ بین ۴۱ تا ۵۰ سال با ۱۶ نفر و کمترین سن ۵۱ تا ۶۰ سال با ۹ نفر گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران تصریح کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان‌های تنکابن با ۱۸ ، چالوس با ۱۱ و ساری، قائمشهر، آمل هر کدام با ۹ مورد و کمترین آن مربوط به شهرستان‌های عباس آباد، کلاردشت و میاندرود هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

به گزارش خزرتیترخبر، علی عباسی گفت: در سال گذشته ۱۲۳ مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۸۷ نفر مرد و مابقی زن هستند./پزشکی قانونی

🆔@khazartitrekhabar
🌐Khazartitrekhabar.ir