يکشنبه 18 مرداد 1394-23:15 کد خبر:14616

انتصاب در حوزه دانشگاه ها:

رییس دانشگاه آزاد محمودآباد منصوب شد

با حضور رئیس دبیرخانه هماهنگی دانشگاه آزاد مازندران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد معرفی شد.



به گزارش خزرخبر،رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه به عنوان رئیس جدید واحد محمودآباد انتخاب شد.

با حضور رئیس دبیرخانه هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، محمد احمدی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد محمودآباد منصوب و از تلاش‌های روح‌الله یوسفیان سرپرست این مرکز تقدیر شد.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان مبنی بر ادامه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد که با تلاش مسئولان شهرستان و نظر مساعد هیئت‌امناء دانشگاه آزاد کشور این موضوع عملی شد، گزینه‌های مختلفی پس از برکناری هوشنگ طالب‌آبادی رئیس پیشین این مرکز برای انتخاب رئیس جدید بر سرزبان‌ها افتاد.

پافشاری برخی از چهره‌های سیاسی و پارلمانی سابق شهرستان مبنی بر ادامه ریاست طالب‌آبادی در این مرکز دانشگاهی و مخالفت مسئولان استانی دانشگاه آزاد منجر به انتخاب روح‌الله یوسفیان معاون مالی مرکز محمودآباد به عنوان سرپرست دانشگاه‌ آزاد اسلامی مرکز محمودآباد شد تا وی در مدت زمان 6 ماهه تصدی مدیریت این مرکز را برعهده بگیرد.

عصر شنبه با حضور محمد صالحی رئیس دبیرخانه هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و صدرالدین متولی رئیس واحد دانشگاهی نور و جمعی از معاونان مرکز محمودآباد، محمد احمدی به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد منصوب و از تلاش‌های 6 ماهه روح‌الله یوسفیان تقدیر شد.

محمد احمدی دارای مدرک دکترای عمومی دامپزشکی از دانشگاه آزاد واحد کرج و دکترای تخصصی بهداشت مواد غذایی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌وتحقیقات تهران است.