يکشنبه 15 شهريور 1394-9:11 کد خبر:15716

شریعت نژاد : صرفا وعده ندهید :

گازرسانی درمناطق مازندران با تبعیض انجام می شود !

شریعت‌نژاد تصریح کرد:گاز رسانی در مازندران با تبعیض انجام می شود، دستگاه‌های اجرایی قول‌هایی را در زمینه گازرسانی داده اند که اگر عملیاتی نشود،اعتراض خود را به مسئولان رده بالاتر می‌رسانیم.


به گزارش خزرخبر،نماینده رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارم از مدیرعامل گاز مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده و باید اولویت در کلنگ‌زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.

براساس این گزارش، شمس‌الله شریعت‌نژاد در نشست بررسی مشکلات گازرسانی روستاهای رامسر، اظهار کرد: انتظار ما از مسئولان امر این است که عدالت را رعایت بکنند و طرح‌های گازرسانی به مناطق غرب مازندران را مورد توجه بیشتری قرار دهند.

وی افزود: در نشست امروز با مدیرعامل گاز استان و دیگر دستگاه‌های اجرایی قول‌هایی را در زمینه گازرسانی روستاهای رامسر و غرب مازندران دریافت کردیم که اگر این قول‌ها عملیاتی نشود، مطمئناً مراتب اعتراض و پیگیری خود را به مسئولان رده بالاتر می‌رسانیم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: هم‌اکنون در استان مازندارن گازرسانی به ارتفاعات اولویت داده شده که این اولویت به‌علت سرما و یخبندان و همچنین نیاز مردم به گازرسانی است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه در امر گازرسانی در مازندران تبعیض وجود دارد، ادامه داد: با اینکه در بسیاری از مناطق استان گازرسانی به ارتفاعات شروع شده اما در تنکابن، رامسر و عباس‌آباد هیچ اقدام عملیاتی انجام نشده و فقط روی کاغذ صحبت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: انتظارم از مدیرعامل گاز مازندارن این است که درصد گازرسانی و برخورداری مردم از این انرژی را در سطح شهری و روستایی بررسی کنند تا که متوجه شوند به غرب مازندران ظلم شده و باید اولویت در کلنگ‌زنی و مطالعات به غرب استان اختصاص پیدا کند.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما دنبال تسریع در امر گازرسانی به روستاها و ارتفاعات هستیم و معتقدیم که نوع گازرسانی به این مناطق باید توسط متخصصان وزارت نفت مورد بررسی قرار گیرد و مراحل اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه صرفاً وعده ندهند و به وعده‌هایشان نیز عمل کنند، یادآور شد: در سال جاری توانستیم ۴۰ میلیارد تومان از وزیر نفت دستور بگیریم برای گازرسانی به استان مازندران و با توجه به مبلغ دریافتی باید ما نیز سهم عادلانه خودمان را در غرب مازندران مشاهده کنیم.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبلغ دریافتی از وزیر نفت خارج از اعتبارات استانی بوده و باید در کل استان مازندران توزیع شود و نباید فقط در شرق استان مورد استفاده قرار گیرد.