جمعه 8 آبان 1394-22:28 کد خبر:16907

رئیس انجمن رسانه های مجازی استان :

ارشاد مازندران در پرداخت هدیه روزخبرنگار تعلل نکند

رئیس انجمن رسانه های مجازی استان گفت:در پرداخت هدیه روز خبرنگار بیش از این تعلل نکنید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، رئیس انجمن رسانه های مجازی مازندران از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا در پرداخت هدیه روز خبرنگار بیش از این تعلل نکند .

براساس این گزارش، عباس رمدانی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت از تاخیر نامتعارف در توزیع هدیه روزخبرنگار امسال انتقاد کرد و اظهار داشت : وقتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صراحتا از تخصیص اعتبار لازم برای هدیه روز خبرنگار به اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران سخن می گوید هیچ توجیحی برای تعلل در اختصاص ان به خبرنگاران رسانه های مجازی و مکتوب وجود ندارد .

رمدانی رسانه های مجازی استان مازندران را از فعالترین رسانه های کشور خواند و افزود : هر چند مبلغ مورد نظر به عنوان هدیه روزخبرنگار در شان خبرنگاران فعال رسانه های مجازی و دیگر همکاران نیست اما پرداخت بموقع همین مبلغ اندک نیز می تواند نشان از قدرشناسی مدیران استان از این قشر پرتلاش و بی ادعا باشد .

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته همزمان با روز خبرنگار فهرست خبرنگاران فعال در رسانه های مجازی از این انجمن درخواست می شد گفت : امسال هنوز هماهنگی و یا درخواستی از سوی ارشاد استان برای معرفی خبرنگاران رسانه های مجازی نشده است .