چهارشنبه 18 آذر 1394-14:49 کد خبر:17131

به ‌دلیل اقدامات نامناسب در حوزه حمل‌و‌نقل:

اعتصاب رانندگان تاکسی در جویبار

تاکسی‎رانان جویباری به‌دلیل اقدامات نامناسب در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری، مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، جمعی تاکسیرانان جویباری از صبح امروز تاکنون با اجتماع مقابل ساختمان شهرداری این شهر دست به اعتصاب زدند.

نماینده صنف تاکسیرانان جویبار در مورد علت این اعتصاب گفت: مسئولان هیچ اهمیتی به رانندگان تاکسی درجویبار نمی‌دهند، چندی پیش یکی از رانندگان تاکسی درجویبار وقتی از اوضاع درآمدی در این شهر رضایت نداشت، تصمیم گرفت تا امتیاز تاکسی خود را بفروشد و برای کار به شهر ساری برود.

وی ادامه داد: به همین منظور یک امتیاز تاکسی ارزان‌تر در ساری خریداری کرد و پس از مدتی کار در ساری احساس کرد که شهر جویبار برای کار کردن مناسب‌تر است، لذا تصمیم گرفت با نامه‌نگاری‌ها همان امتیاز تاکسی ساری را به جویبار منتقل کند در حالی‌که این کار برخلاف قانون است.

علی ساداتی اظهار کرد: 84 راننده تاکسی شهری در جویبار فعالیت می‌کنند که شرایط کار کردن برای هیچ‌کدام از آنها مساعد نیست، آن‌وقت با این شرایط چرا باید یک راننده مجوز دریافت و امتیاز تاکسی خود را به جویبار منتقل کند.

وی ادامه داد: در جویبار هیچ توجهی به صنف تاکسی‌رانی نمی‌شود، شهرداری جویبار با بستن یک بریدگی در شهر، تاکسیرانان را وادار کرده تا روزانه حدود 80 کیلومتر راه را آن‌ هم بدون مسافر طی کنند و این انصاف نیست.

براساس این گزارش، پس از شنیدن درخواست‌های رانندگان توسط مسئولان، آنها اعتصاب را شکسته و به محل کار خود بازگشتند.