سه شنبه 6 بهمن 1394-11:28 کد خبر:19425

رئیس پلیس مازندران اعلام کرد:

مازندران در امنیت کامل می باشد/تشدید برخورد پلیس مازندران با اراذل و اوباش

رئیس پلیس مازندران گفت: اجازه گردن کلفتی اراذل و اوباش در برابر مردم را نخواهیم داد و همکاری فعالان رسانه ای تقویت امنیت و آرامش مردم را دوچندان کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر، مسعود جعفری نسب، صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران افزود: پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش با همکاری فعالان رسانه ای موجبات تقویت امنیت و آرامش مردم را دوچندان کرده است.

وی افزود: جنگ رسانه‌ای برای مقابله با اوباش و اراذل در مازندران را دوباره از سرمی‌گیریم تا استان برای وجود این افراد سابقه دار، ناامن شود.

عضو شورای تامین مازندران با اشاره به اینکه رسانه‌های مازندران در تقویت امنیت در جامعه اثرگذار هستند، تصریح کرد: برخورد جدی با اراذل و اوباش سابقه دار در مازندران صورت گرفته است.

جعفری نسب با بیان اینکه اشرافیت کامل پلیسی و اطلاعاتی در برخورد با اراذل و اوباش جدی تر شده است، افزود: باند اراذل و اوباش فضای مجازی در شهرهای آمل و نور شناسایی و در حال متلاشی شدن است.

وی از شناسایی اراذل و اوباش دیگری از شهرستان آمل خبر داد و گفت: فردی دیگر از این باند متواری که در حال شناسایی و دستگیری نهایی وی هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پرونده اراذل و اوباش مجازی مازندران تقریبا شناسایی شده است، افزود: مادامی که در استان هستم، اجازه گردن کلفتی اراذل و اوباش به مردم مازندران را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان با جدیت و سرعت پرونده اراذل و اوباش را رسیدگی می‌کند، گفت: برخی شخصیت‌های اراذل و اوباش در فضای سایبری حالت موعظه‌گر به خود گرفته ولی باید مردم و رسانه‌ها در مقابل توطئه آنان هوشیار باشند.

جعفری نسب با بیان اینکه اراذل و اوباش در مازندران جایی برای زندگی کردن ندارند، افزود: هیچ رافت اسلامی منبعد با این گستاخان در جامعه نخواهیم داشت و برخورد سخت قضایی با این افراد سابقه دار خواهیم داشت.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه جلوی پخش و توزیع علنی مواد مخدر در استان را گرفتیم، گفت: براین اساس مناطق آلوده مازندران شناسایی و پاکسازی کردیم.

وی با بیان اینکه هزار و 170 قاچاق فروش خرد در یک ماه گذشته در عرضه مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: 275 کیلوگرم مواد مخدر خرد نیز از این افراد کشف و 40 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران در این مدت کشف و متلاشی شده است.

جعفری نسب با اشاره به اینکه برخورد با سارقین اولویت سوم نیروی انتظامی مازندران بوده است، گفت: اکنون نسبت به سال گذشته رشد سرقت را کاهش داده و توانستیم باندهای سرقت کشف شده در سال 94 نسبت به سال قبل کیفی تر بوده است.

وی با بیان اینکه 87 باند سرقت در 10 ماهه گذشته توسط آگاهی و مناطق انتظامی استان شناسایی شده است، افزود: مازندران استانی امن و ولایی بوده و جایی برای زندگانی اراذل و اوباش در مازندران نبوده است.