سه شنبه 6 آبان 1393-18:37 کد خبر:2108

بی توجهی مسئولین ساری در ماه محرم به خواسته های به حق مردم:

اعتراض مردم ساری به شورای ترافیک شهرستان به وزارت کشور ارسال شد

اعتراض مردم ساری به علت عدم پیگیری از سوی فرماندار ساری، به وزارت کشور ارسال شد.


به گزارش خزرخبر،چندی قبل شورای ترافیک ساری در مصوبه ای غیر قانونی اقدام به نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی توقف ممنوع در برخی از کوچه های سطح شهر ساری نمود.

بر اساس این گزارش،این تابلوها که از نظر قانون و کارشناسان نباید در کوچه های بن بست نصب شوند ،در برخی از کوچه های سطح شهر که بن بست بوده و محدودیت رفت و آمد دارند به تعداد زیادی نصب شده اند.

جواد واحدی فرماندار ساری نیز با فرافکنی در مورد نصب این تابلوها و اعتراض مردم به خزرخبر گفت:سازمان ترافیک ساری در نصب این تابلوها خلاف مصوبه شورای ترافیک عمل نموده که باید نسبت به جمع آوری این تابلوها اقدام نماید.

پس از گذشت بیش از یک ماه از این موضوع واحدی در گفتگوی مجدد با خزرخبر ،از عدم تشکیل شورای ترافیک شهرستان خبر داد اما نکته قابل تامل این است که مردم ساری تا چه زمانی باید به صورت غیر قانونی جریمه شوند تا رییس شورای ترافیک شهرستان بخواهد نسبت به جلوگیری از اقدام خلاف قانون این شورا اقدام نماید؟

شائبه های زیادی نیز در مورد تغییر واحدی که از فرمانداران باقی مانده از دولت گذشته است وجود دارد که امیدواریم مسئولین استان در این مورد چاره جویی نمایند.

مسئولان سازمان ترافیک هم با اعلام اینکه نصب این تابلوها با مصوبه شورای ترافیک ساری نصب شده است افزود که حاضر است تا اسناد این موضوع را در اختیار رسانه ها قرار دهد.

ماموران راهور ساری نیز که تخلفات راهنمایی و رانندگی در سطح شهر را در بسیاری از مواقع نادیده می گیرند با نصب این تابلوها،روزانه با حضور در کوچه های فوق،اقدام به جریمه های 40 هزار تومانی و بالاتر ساکنین این کوچه ها می نمایند.

اهالی این کوچه ها نیز با امضای طومار و ارسال آن به فرمانداری نتوانسته اند تاکنون نسبت به احقاق حق خود اقدام نمایند در نتیجه با ارسال این نامه به مسئولین استانداری و وزارت کشور خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به این معضل قابل تامل و.... شده اند.

جمعی از پزشکان و وکلا و .... و جمعی از ساکنین این کوچه ها اعلام نموده اند در صورت عدم اقدامات لازم از سوی مسئولین ساری،موضوع را از سوی دستگاه قضایی پیگیری خواهند کرد.