شنبه 1 خرداد 1395-9:25 کد خبر:23009

انتقاد تند امام جمعه میاندرود!!

ربیع فلاح مگر کیست ؟/ استاندار به ائمه جمعه پاسخ نمی دهد، به مردم چگونه پاسخگو است ؟!

امام جمعه میاندرود گفت: جای تاسف دارد که استاندار درهمایش شرکت نکرد، این فرد چه کسی بوده که در همایشی که می‌خواستیم نظرات را بگویم ،حضور پیدا نکرد و از عدم شرکت وی گله‌ مند هستم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از میان خبر، خطیب‌جمعه میاندورود با اشاره به حضور 50 ائمه‌جمعه از سراسر استان در این همایش، بیان کرد: این فرد چه کسی بوده که در همایشی که می‌خواستیم نظرات را بگویم و با حضور استاندار پشتیبانی اجرایی داشته باشد، اما او حضور پیدا نکرد.

محمدنسب در خطبه‌های این هفته نمازجمعه میاندورود با اشاره به اول خرداد؛ روز بهره ‌وری و بهینه‌ سازی مصرف، اظهار کرد: مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید واردات و صادرات را کنترل و در داخل کشور در حد نیاز به تولیدات توجه کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم روی پای خود بایستیم باید انرژی را درست مصرف کنیم.

امام‌جمعه میاندورود با اشاره به مذاکرات ایران و 6 کشور در اجرای برجام، گفت: بعضی‌ها می‌گویند ما در برجام اشتباه نکردیم بلکه دشمن بدعهدی کرده است.

این مسئول تصریح کرد: دشمنی که 8 سال جنگ را به ما تحمیل کرد و هواپیمای مسافربری ما را در آسمان به آتش کشید، برای اولین‌بار نیست که بدعهدی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه با این همه دشمنی دشمن چطور می‌گویند دشمن بدعهدی کرده است و ما اشتباه نکردیم، خاطرنشان کرد: بزرگترین اشتباه 37 ساله انقلاب همین مذاکره با دشمن بوده است.

محمدنسب با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند «رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است» گفت: حقیقتا مذاکرات ما مذاکره گرگ و میش بود.

وی ادامه داد: ما در قبال این مذاکرات راه را باز کردیم و دست و پای خود را بستیم و عده‌ای هم چشم‌های خود را هم بستند و می‌گویند نفوذی در کار نیست.

خطیب‌جمعه میاندورود با بیان اینکه دشمن بدعهدی نکرده است بلکه ما اشتباه کردیم، اضافه کرد: این همه هزینه کردیم و سرانجام با خسارت زیاد همه چیزمان را دادیم، حالا بیایم خجالت نکشیم و بگوییم که اشتباه کردیم.

محمدنسب در ادامه با اشاره به برگزاری همایش ائمه ‌جمعه استان در 25 اردیبهشت در رامسر، اظهار کرد: جای تاسف دارد که استاندار مازندران در این همایش شرکت نکرد و از عدم شرکت وی گله‌ مند هستم.

وی عدم شرکت استاندار در این همایش را از زبان فرماندار رامسر حضور یک مسئول کشوری بیان کرد و افزود: امام(ره) درباره اهمیت نمازجمعه فرمودند که نمازجمعه در راس همه امور است پس کدام امور بالاتر است که استاندار نتوانست در این همایش شرکت کند؟

خطیب‌جمعه میاندورود با اشاره به حضور 50 ائمه‌جمعه از سراسر استان در این همایش، بیان کرد: این فرد چه کسی بوده که در همایشی که می‌خواستیم نظرات را بگویم و با حضور استاندار پشتیبانی اجرایی داشته باشد، اما او حضور پیدا نکرد.

این مسئول در ادامه با انتقاد از واردات محصولات کشاورزی در زمان برداشت محصول از سوی کشاورزان، بیان کرد: واردکنندگان ما مانند دزد سرگردنه می‌ایستند، درست زمانی که برنج کشاورزان به بازار رسید، برنج خارجی وارد می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا به‌حال که نزدیک به 6 ما از آن زمان گذشته یک نفر نیامده به بنده پاسخ دهد، وقتی کسی نمی‌آید به من طلبه پاسخ دهد به شما مردم و کشاورزان چطور می‌خواهد پاسخ دهد؟

محمدنسب گفت: ما بینی آمریکا را به خاک مالیدیم، حالا این واردکننده چه کسی که از آمریکا قلدرتر دارد این کار را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه از هر مسئولی که به مردم خدمت کند حمایت می‌کنم، گفت: اما اگر هر مسئولی به مردم خدمت نکند و خیانت کند با او برخورد انقلابی می‌کنیم.

خطیب‌جمعه میاندورود گلایه کرد: امروز که دو ماه از سال می‌گذرد، ابتدایی‌ترین کار که تشکیل اتاق‌فکر است را برای تحقق شعار سال انجام ندادند.

وی با تاکید بر اینکه در اتاق دربسته نمی‌شود مشکلات را حل کرد و مسئولان بازدید میدانی داشته و مشکلات و موانع را بررسی کنند، افزود: متاسفانه در اتاق خود می‌نشینند و روی کاغذ حرف می‌زنند اما باید دید در عمل چقدر اجرا شده است.

محمدنسب با اشاره به اینکه امروز چهره‌هایی هستند که می‌توانند با تجربه خود بیایند و مشکلات را حل کنند، بیان کرد: اما مدیران نه خودشان کار می‌کنند و نه می‌گذارند دیگران کار را انجام دهند.

وی در پایان بسیجیان و بسیج ‌سازندگی را نمونه‌ای از اقدام و عمل دانست و گفت: دوستان اگر نمی‌توانند، بگذارند کسانی که دفاع‌مقدس را اداره کردند کار را پیش ببرند.