دوشنبه 3 خرداد 1395-11:17 کد خبر:24015

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری خبر داد:

هیچ‌گونه افزایش کرایه تاکسی نداریم/ بلاتکلیفی بحث ساری ‌کارت

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: هیچ مصوبه‌ای در مورد افزایش نرخ کرایه به سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ابلاغ نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،حمیدرضا فضل‌الله‌ نژاد درباره وضعیت نرخ کرایه تاکسی در شهرستان ساری، اظهار کرد: شایعاتی در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی شده که صحت ندارد و مورد تأیید نیست.

وی با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی باید از طریق مراجع ذی‌صلاح اعلام شود، اضافه کرد: در حال حاضر هیچ مصوبه‌ای در مورد افزایش نرخ کرایه به سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری ابلاغ نشده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش کرایه نداریم، تصریح کرد: در سنوات قبل بهمن ماه نرخ پیشنهادی به شورای شهر بابت افزایش سال آینده اعلام می‌شود که امسال این موضوع به تأخیر افتاد و طی روزهای گذشته مصوب شد.

فضل‌الله‌ نژاد ادامه داد: مراحل افزایش نرخ کرایه به این صورت است که سازمان تاکسیرانی به شهرداری پیشنهاد و به شورا ارسال می‌شود شورا بعد از تصویب به کمیته انطباق فرمانداری استانداری و پس از تصویب به تاکسی‌رانی ابلاغ و اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: مرجع رسمی اعلام نرخ جدید کرایه‌ها سایت سازمان تاکسیرانی و شهرداری ساری است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری ساری در بخش دیگری از سخنان خود در مورد بحث ساری‌ کارت، اظهار کرد: همچنان این موضوع بلاتکلیف مانده؛ پیشنهاد ما این بود افرادی که قصد استفاده از ساری کارت دارند کرایه کمتری پرداخت کنند که هنوز این موضوع از سوی شورای شهر مصوب نشده است.

فضل‌الله‌ نژاد در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 6 تاکسی و ون در شهرستان ساری در حال فعالیت هستند.