دوشنبه 14 تير 1395-9:18 کد خبر:24283

اندر احوالات تغییرات فرمانداران:

تغییرات در سه فرمانداری مازندران کلید خورد

احتمال انجام تغییرات در گذشته نیز تا حدودی داده شده بود و فرمانداران شهر های نوشهر، چالوس و محمودآباد صرفا با هم تعویض پست می‎کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تابناک، بر اساس اطلاعات رسیده از منابع مختلف، در آغاز واپسین سال دولت روحانی در مازندران فرمانداران ۳ شهر در غرب مازندران تغییر می ‎کنند.

احتمال انجام برخی تغییرات در گذشته نیز تا حدودی داده شده بود و به این ترتیب فرمانداران شهرهای نوشهر، چالوس و محمودآباد صرفا با هم تعویض پست می‎کنند.

یوسفپور آملی در حالی فرمانداری محموداباد را ترک میکند که تنها ۹ ماه از معرفی وی در فرمانداری این شهرستان می‎گذرد و باید به شهرستان چالوس نقل مکان کند.

محمد ناصر زندی پس از ۲۸ ماه حضور در فرمانداری محمودآباد به فرمانداری شهر بندری نوشهر رفته و علی شادمان مدیرکل سابق دفتر اجتماعی استانداری مازندران نیز که هنوز بیش از هفت ماه از حضورش در نوشهر نگذشته باید سکان مدیریت اجرایی در محمودآباد را بدست بگیرد.

گفته شده این تغییرات قطعیست و حتی قرار بود پنج شنبه همین هفته طی مراسمی در شهرهای مذکور، محمدناصر زندی به عنوان فرماندار نوشهر/ یحیی یوسف‏پور به سمت فرماندار چالوس و علی شادمان در راس فرمانداری محمودآباد معرفی شود که این آئین موقتا به دلیل سفر قریب الوقوع یکی از مقامات ارشد کشور به مازندران، به تعویق افتاد.

هنوز هیچ مقام رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده است.