پنجشنبه 15 خرداد 1393-20:56 کد خبر:265

بدرقه عضو شورای شهر با سیلی در سیل؟؟

در پی آب‌گرفتگی معابر شهر ساری، شهروندان معترض ساروی، عضو شورای شهر را، با سیلی بدرقه کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بصیرآنلاین، به دلیل بارانی شدید در روز چهارشنبه، اکثر مناطق شهر ساری، دچار آبگرفتگی شدید شد.

آبگرفتگی شدید معابر در سطح شهر ساری، باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان شده و در برخی از ساعات نیز عبور و مرور در این شهر مختل گردید.

در این بین یکی از اعضای شورای شهر ساری با حضور در بلوار کشاورز، کوچه اسلام، با پوشیدن چکمه سعی در برطرف کردن مشکل ساکنان این کوچه کرده بود، که شهروندان وی را به دلیل بی توجهی‌های اخیر با سیلی بدرقه کردند.

شهروندان ساروی با بیان اینکه بارها مشکلات این منطقه به مسئولان ذیربط، اعضای شورای شهر و شهرداری منعکس شد، ولی متاسفانه هیچ اقدامی برای رفع آن انجام نشده است.

در پی بی کفایتی‌های صورت گرفته از سوی شورای شهر و شهرداری، بارش شدید باعث شد آب به منازل ساکنان این منطقه جاری و صدماتی را به وسایل زندگی آنان وارد کرد.

 این درحالی است که این عضو شورای شهر ساری قصد دارد در انتخابات آتی نمایندگی مجلس شورای اسلامی کاندیدا شود و حضور وی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و این مسئله خشم ساکنان منطقه را دو چندان کرده است.

در پی تجمع اعتراضی شهروندان منطقه بلوار کشاورز ساری، ماشین آلات شهرداری ساری،تجهیزات امداد و نجات به همراه نیروی انتظامی در محل حضور یافته و امدادرسانی به ساکنان این منطقه آغاز شده است.

گفتنی است این عضو شورای شهر ساری یکی از حامیان مهدی عبوری، شهردار ساری می‌باشد.

شهردار ساری پیش از این در یک اظهارنظر بحث‌برانگیز مدعی شده بود، ساری به کلان‌شهر تبدیل شده است.

 

در پی درج خبر(بدرقه عضو شورای شهر با سیلی در سیل؟؟)در سایت خزرخبر،راحله حاجیان مسئول روابط عمومی شورای شهر ساری ،جوابیه ای ارسال کرده اند که عینا منتشر می شود:

مدیر مسئول سایت خزرخبر

با سلام ،احتراما در پاسخ به انتشار خبر (بدرقه عضو شورای شهر با سیلی در سیل؟؟) بدین وسیله اعلام میدارد این خبر کذب بوده و در زمان بارنگی اعضای شورا و به خصوص فرامرز نقیبی در بین مردم حضور یافته اند که گزارش این حضور در زیر می آید:

 
 

 

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر ساري ،در پي وقوع بارندگي بي سابقه در شهر ساري اعضا شوراي اسلامي اين شهر به اتفاق شهردار ،معاونين وشهرداران مناطق ،اعضا ستاد سيل شهرداري بخصوص مدير وپرسنل سازمان عمران شهرداري ساري ازهمان ساعات اوليه در مناطق مختلف شهري حضور يافته واقدامات امداد رساني را در دستور كار قرار دادند.

فرامرز نقيبي عضو شوراي اسلامي اين نهاد در گفتگو با خبرنگار شورا اعلام كرد: انصافا حضور فيزيكي شهردار و برخي از اعضا شورا در ميان مردم آسيب ديده از بارندگي اخير سبب التيام دردها والام انان مي شد وما برخود فرض ميدانيم به اندازه وسع و توان خود از مشكلات انان بكاهيم وشهروندان وقتي همراهي شهردار و شورا را در كم كردن آثار اين بارندگي بي سابقه ملاحظه مي كردند بر همكاري خود در راستاي حل بحران پيش آمده با خدمتگزاران خود مي افزودند.

نقيبي خاطر نشان ساخت :انصافا خود شاهد بوده ام كه شخص شهردار با تيم عملياتي امداد رساني هم در حوزه نرم افزاري وهم سخت افزاري در تمامي نقاط شهر حضور داشتند وشهروندان هم ازاين بابت قدردان بودند .

نقيبي تصريح كرد: در اين سيل و بارندگي خسارت زيادي به منازل مسكوني افراد وارد شد كه دولت بايد تمهيداتي براي اين عزيزان به خصوص آناني كه تنها ممر درامدشان كشاورزي می باشد فراهم سازد .

نقيبي با بیان اینکه اتمام طرح كانال هدايت ابهاي سطحي ۴۰ ميليارد تومان اعتبار لازم دارد اعلام كرد: اين رقم به تنهايي در توان شهرداري نيست ودولت بايد در اين راستا اقدام عاجل داشته باشد.

گفتني است در ساعات اوليه بارندگي پيري ونجاريان واقاميري و اعضا ديگر در ميان شهروندان حضور داشته و به امدادرساني مشغول بودند.