سه شنبه 19 مرداد 1395-17:14 کد خبر:29610

باز هم فرماندار میاندورود موفق عمل کرد:

تجلیل از خبرنگاران و رسانه های فعال

فرماندار میاندورود قبل از مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران،بر مزار زنده‌ یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران حضور یافت.


به گزارش خزرتیترخبر، فرمانداری میاندورود با هماهنگی قبلی، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان میاندورود و ساری را در برنامه کاری خود قرار داد.

قبل از برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران در شهرستان میاندورود توسط فرمانداری، با تصمیم فرماندار و استقبال خبرنگاران و هماهنگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود، حضور بر سر مزار شادروان جابر معافی در سین برنامه‌ امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان قرار گرفت.

فرماندار میاندورود و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به همراه جمعی از فعالان رسانه‌ای مرکز استان و شهرستان میاندورود ابتدا با حضور در مزار شهدای این منطقه و نثار فاتحه بر سر مزار زنده‌یاد جابر معافی حضور یافتند.

فرماندار میاندورود با تقدیر از اقدامات زنده‌یاد جابر معافی در زمان حیات خود در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی، گفت: اقدامات این فعال رسانه‌ای مازندران و کشور ماندگار است.

ارسطو قادری اظهار کرد: شادروان جابر معافی رسالت خود را به‌خوبی عمل کرد و به همین دلیل ماندگار شد و فعالیت دلسوزانه این خبرنگار مجاهد با وجود گذشت سه سال از عروجش از وی به نیکی نام‌برده می‎شود.

وی گفت: فعالیت کار رسانه‌ای سخت است و سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران در کار بسیار عاشقانه فعالیت می‎کرد.