پنجشنبه 21 مرداد 1395-11:44 کد خبر:29618

روزهای پرحادثه در چالوس:

از خودکشی پس از برادرکشی تا دستگیری یک قاتل پس از 14 سال

روزهای گذشته در چالوس، روزهایی پر از حوادث بود و اتفاقات تلخ زیادی در این روزها رخ داده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از چالوس ما، صبح روز سه‌ شنبه بود که خبری تکان‌دهنده از چالوس، رسانه‌های رسمی و غیررسمی را تحت تأثیر قرار داد که همان شلیک فردی به برادر کوچکتر و قتل او بود.

شایعات در مورد علل و چند و چون این حادثه در فضای مجازی فراوان دیده می‌شد تا اینکه سرهنگ علیرضا قدیمی به این شایعات پایان داد و اخبار صحیح در مورد این حادثه را شرح داد.

براساس اظهارات اطرافیان، شاهدان حادثه و فرمانده انتظامی چالوس، فردی به نام فرشاد-غ، بر سر مشکلات مالی با برادر کوچکترش به نام صادق درگیر شده و با شلیک به وسیله تفنگ شکاری، او را به قتل می‌رساند.

این حادثه در حوالی شهرک دریانوردان نمک‌آبرود رخ داد و قاتل پس از ارتکاب جنایت، از محل حادثه فرار کرد.

با این حادثه، تلاش پلیس برای یافتن قاتل آغاز شد، اما تنها چند ساعت پس از این حادثه، فرد قاتل یعنی فرشاد، در حال پیدا شد که خود را حلق‌آویز و خودکشی کرده بود.

به این ترتیب با خودکشی قاتل، پرونده برادرکشی چالوس بسته شد.

اما هنوز رسانه‌ها تحت تأثیر این خبر قرار داشتند که فرمانده انتظامی چالوس پرده از رازی 14 ساله برداشت.

فردی که 14 سال قبل مرتکب جنایت شده بود و تاکنون توانسته بود از چنگال قانون بگریزد، در چالوس به دام افتاد.

قدیمی با اعلام این خبر گفت: فردی 34 ساله به نام علی-الف که 14 سال پیش مهدی-ح را در اصفهان به قتل رسانده بود، در نمک‌آبرود دستگیر شد،این قاتل در این شهرک مشغول کارگری بود.

با توجه به اینکه چالوس شهری گردشگرپذیر است، حضور جنایتکاران از شهرها و استان‌های دیگر در آن به طور محسوسی به چشم می‌خورد، از سوی دیگر تأثیرات اجتماعی ناشی از فرهنگ‌های دیگر در این شهرستان نیز در برخی از موارد آثار مخربی را به همراه دارد و زمینه‌ساز وقوع جنایات زیادی در مناطقی می‌شود که میزبان مسافران هستند.