پنجشنبه 22 خرداد 1393-8:2 کد خبر:304

بعد از چندین سال برگزار شد:

جشن روزجوان در ساری با حضور بزرگان اصلاحات

جشن روز جوان و تجلیل از جوانان برتر ساری بعد از چندین سال ،با حضور بزرگان اصلاحات مازندران برگزار گردید.


به گزارش خزرخبر،عليرضا يونسي معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران كه در همايش تجليل از جوانان نخبه شهرستان ساري و در سالن هلال احمر اين شهرستان سخن مي گفت جوانان مازندران را شايسته ستايش دانست و گفت : بهترين ، پاكترين و صادق ترين جوانان كشور جوانان مازندران هستند كه زندگي آنان را اگر بررسي كنيم اينان سرشار از ايمان و پاكي و مردانگي و راستگويي هستند .

وي تاكيد كرد :جوانان مازندران  هميشه كارهاي بزرگ و عظيمي را به نمايش گذاشتند و جوانان امروز ما متدين تر از جوانان دوران انقلاب هستند چرا كه در آن دوره ماهواره ، اينترنت و شبيخون فرهنگي وجود نداشت.

رئيس شوراي اطلاع رساني مازندران تصريح نمود : مردم ما به مسئولين اعتماد كنند و بدانند كه عزم مسئولين براي خدمت به مردم و ايجاد آسايش و آرامش عزمي جدي و مستمر است .

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران حضور با شكوه مردم مازندران را در انتخابات 24 خرداد ستود و گفت: شما با بالاترين راي ، روحاني فاضل و صادق را انتخاب كرديد و به اعتدال و تدبير و اميد راي داديد.

وي خطاب به دلواپسان اظهار داشت: آنان كه در مقابل اختلاس هاي هزاران ميلياردي سكوت مي كردند و تماشاگر بودند امروز اظهار دلواپسي مي كنند، بهتر است دلواپسان نگران معيشت مردم باشند.

يونسي افزود : حضور شكوهمند مردم در انتخابات حماسه بزرگ سياسي را رقم زد ، سد تحريمها را شكست و آرامش و اميد را به جامعه برگرداند و تعامل جايگزين تقابل گرديد.

وي حمايت از سرداران عرصه مذاكره را ضروري خواند و گفت : امروز جنگ ،جنگ نرم است و در اين دوران بايد از فرماندهان مدافع نظام و انقلاب در مذاكرات هسته اي حمايت كرد .

این جشن که توسط سازمان ورزش و جوانان ساری با همکاری فرماندار ساری برگزار گردید مورد استقبال جوانان و نوجوانان دختر و پسر ساروی  قرار گرفت..