سه شنبه 9 شهريور 1395-18:54 کد خبر:30793

برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر آمل:

ابراهیم زاده دوباره برگشت/تورنگ رئیس شد

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل، برای چهارمین سال شورانشینان برگزار شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، عصر سه شنبه با حضور ۱۳ عضو شورا ، حراست فرمانداری و اصحاب رسانه شهرستان انتخابات هیت رییسه شورای اسلامی شهر آمل در سالن اجتماعات این شورا برگزار و اسدالله تورنگ به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر آمل انتخاب شد.

تورنگ افزود:هدف ما در شورای اسلامی آرامش بین اعضا شورا، شهرداری و سازمان های وابسته و قصدمان خدمت به مردم و جلب اعتماد است.

وی ادامه داد:در بعضی شهرداری ها در این شرایط اقتصادی قدرت پرداخت حقوق کارکنان را ندارند و از شهرداری آمل توانسته مجموعه را اداره کند خوشحالیم.

برای ریاست این شورا تنها اسدالله تورنگ رئیس قبلی به عنوان کاندید این کرسی شرکت کرد که با هفت رای موافق و شش رای سفید برای یک سال ابقا شد و برای پست نایب رئیس خسرو ابراهیم زاده ریاست سال های اول و دوم این دوره به عنوان تنها کاندید شرکت کرد که با ۱۳ رای موافق بر روی این کرسی نشست.

برای سمت منشی اول تنها خانم فردوس قربانی کاندید شد وبا ۷ رای موافق و ۶ رای سفید برای این پست انتخاب و برای سمت منشی دوم تنها خدیجه قدرت کاندید شد که با ۱۰ رای موافق و ۳ رای سفید انتخاب شد.

برای سمت سخنگوی شورا فقط سید محمد پژومان عضو چند دوره شورا که با سابقه تنها کاندید بود که با ۷ رای موافق و ۶ رای سفید انتخاب شد.

با توجه به اعضای دوره قبل و ر انتخاب این دوره سه نفر از اعضای دوره قبل انتخاب شدند و دو نفر از اعضای مخالف دوره قبل به هیت رییسه اضافه شدند.

 و از این اعضای هیت رییسه انتظار می رود تا به اختلافات صحن شورا پایان دهند و بتوانند عملکرد خوبی ارایه دهند.