چهارشنبه 17 شهريور 1395-10:7 کد خبر:31891

نماینده تنکابن:

ما به مازندران شرقی و غربی تمایل داریم

نماینده تنکابن درباره استانی شدن غرب مازندران گفت: ما به مازندران شرقی و غربی با حفظ یکپارچگی استان تمایل داریم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز،  نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: از منابع و سرمایه ملی کشور برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید هزینه شود.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه طرح تصفیه خانه آب رامسر به پایان رسیده و به زودی افتتاح می شود، تصریح کرد: شبکه های آب در سطح شهر رامسر دچار مشکل  هستند، لوله های فلزی فرسوده باید اصلاح شده و این امر محتاج سرمایه گذاری کلان است.

شریعت نژاد درباره طرح پایانی توسعه فرودگاه رامسر افزود: برای توسعه فرودگاه رامسر و رفع مشکل نشست هواپیماها 5 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است از سویی باید هزینه انتقال به دانشکده ملاصدرا پرداخت شود تا این دانشکده جابه جا شود.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تاخیر قابل توجیه نیست و شرکت فرودگاه ها تنها یک میلیارد تومان پرداخت کرده و باید چهار میلیارد تومان دیگر را هر چه زودتر پرداخت کند.

این نماینده مجلس درباره کنارگذر ساحلی رامسر اظهار کرد: توقعی که مجریان این طرح دارند با نظر زیست محیطی در تناقض آشکار است و به صلاح مردم رامسر نیست که به آن سبک ادامه دهند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد درباره حذف رشته پزشکی از دانشگاه تنکابن افزود: منافع ملی به منافع محلی ارجعیت دارد، باید امکانات دانشگاه آزاد تنکابن در رشته پزشکی ارتقا پیدا کند زیرا رشته پزشکی به این شرط در تنکابن برقرار می شود.

وی درباره مشکلات بیمارستان خصوصی کتالم خاطرنشان کرد: درمانگاه کتالم زیر نظر دانشگاه آزاد تنکابن بوده که در بحران به سر می برد و ادعای دانشگاه آزاد تنکابن ضرر دهی سالانه دو میلیارد تومان از این درمانگاه است و باید راهکاری برای تقویت شیوه مدیریتی آن اجرایی شود.

شریعت نژاد درباره مشکلات بیکاری جوانان غرب مازندران افزود: مشکل جامعه ما رکود اقتصادی است و تبعات آن بیکاری و توسعه فقر و نارضایتی است، باید با نگاه به ظرفیت ها و مزیت هر منطقه به عنوان یک اصول درست مدیریت شود.

وی در خصوص مشکلات بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر گفت: وضعیت این بیمارستان نسبت به قبل بهبود یافته، دستگاه رادیولوژی جدید نصب شده، در سی تی اسکن مشکل داریم که این دستگاه خریداری شده اما  در گمرک برای ترخیص آن مشکل داریم که به زودی مشکلات آن رفع می شود.

این نماینده مجلس درباره وضعیت زباله در غرب مازندران بیان کرد: به این نتیجه رسیدیم که با یک کار مشترک در سه شهرستان همجوار امحای زباله انجام شود، هزینه خرید این دستگاه ۱۳۰ میلیارد تومان است که برای تولید ۳۰۰ تن زباله در روز این دستگاه لازم بوده و باید راهکاری ایجاد شود تا این طرح هر چه زودتر عملی شود.

شریعت نژاد درباره استانی شدن غرب مازندران اظهار کرد: ما به مازندران شرقی و غربی با حفظ یکپارچگی استان تمایل داریم.

وی درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان افزود: انتقال آب بین حوزه ای ممنوع بوده و در این خصوص ارزیابی زیست محیطی مهم است تا تبعات منفی آن به استان برنگردد.