شنبه 27 شهريور 1395-9:3 کد خبر:31946

شب گذشته رخ داد:

بانک قوامین فریدونکنار دچار حریق شد/تکمیلی

تنها شعبه بانک قوامین شهرستان فریدونکنار دچار حریق شد و آتش ساختمان همکف و داخلی این بانک را فرا گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، شامگاه گذشته تنها شعبه بانک قوامین در فریدونکنار به دلایلی نامشخص دچار حریق شد و در شعله‌های آتش سوخت.

آتش بخش همکف و داخلی ساختمان بانک قوامین این شهرستان را در بر گرفت.

بانک قوامین فریدونکنار در مرکز این شهر توریستی و در خیابان شهدا جنب ساختمان شورای اسلامی این شهر قرار دارد.

تنها شعبه بانک رفاه کارگران این شهرستان هم که در همسایگی بانک قوامین فریدونکنار قرار دارد از حریق در امان ماند.

نکته قابل تامل اینجا است که مشتریان بانک قوامین فریدونکنار با تماس‌های گسترده با یکدیگر و دوستان خود جویای میزان سپرده دیگران شده و نسبت به سوختن اسکناس‌ها، سکه‌ها، دسته چک‌ها و اوراق مالی خود دلهره شدیدی دارند که تاکنون هیچ مسؤولی نسبت به این مباحث حرفی به زبان نیاورده است.

ترافیک سنگینی نیز بعد از حضور نیروهای آتش‌نشانی و ایستادن مردم برای دیدن حادثه از نزدیک در سطح شهر فریدونکنار به سمت محمودآباد ایجاد شده بود.

براساس این گزارش، هنوز میزان دقیق خسارت وارده به تنها شعبه بانک قوامین فریدونکنار و احتمال ضرر و زیان‌ها به صاحبان و یا مشتریان این بانک مشخص نیست.

تکمیلی:اتصال سیم برق علت آتش‌سوزی

روابط عمومی بانک قوامین در این زمینه بیان کرد: آتش‌سوزی در ساعت 19:9 دقیقه روز جمعه 26 شهریور ماه به وقوع پیوست که علت آن نیز اتصال در سیستم برق مربوط به باجه سیستم نوبت‌دهی شعبه و نقص یکی از باجه‌های تحویلداری بود.

در ادامه روابط عمومی بانک قوامین می‌افزاید: با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی فریدونکنار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، حریق کنترل و هیچ‌گونه آسیبی به سایر باجه‌های تحویلداری، صندوق، اسناد، مدارک و ... وارد نشد.

در اطلاعیه روابط عمومی بانک قوامین تأکید شده است که خسارات وارده ناچیز بوده و هیچ‌گونه خسارتی به فضاهای اطراف وارد نشده است.