چهارشنبه 31 شهريور 1395-15:58 کد خبر:32006

آیا مهرداد ابراهیمی از این پس می تواند به وظایفش عمل کند؟

سرگیجه در استانداری مازندران! / ابراهیمی نرفته ماندنی شد

کار استانداری مازندران بد جور گره خورده ،همه مقدمات برای معارفه آماده شده بود، به ناگاه خبر رسید که "فعلا" تغییر و تحولات انجام نخواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، کار استانداری مازندران ظاهرا بد جور گره خورده است،جریان های موازی قدرت در نهاد استانداری هر کدام مشغول لابی گری برای به کرسی نشاندن شخص مورد نظر خود هستند و با توجه به پشتوانه سیاسی که دارند  تلاش می کنند افراد مد نظرشان را بر کرسی های حساس استان بنشانند. 

در حالی که قرار بود صبح امروز مهرداد ابراهیمی جای خود را به جعفری قمی بدهد و همه مقدمات این کار هم آماده شده بود ، به ناگاه خبر رسید که "فعلا" این تغییر و تحولات انجام نخواهد شد و ابراهیمی در پست خود ابقا شده است.

در اینکه مهرداد ابراهیمی دلگرمی بزرگی برای اصلاح طلبان است شکی نیست.

چرا که در اختیار داشتن مدیر کلی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران آنهم در شرایطی که اصلاح طلبان از فقر شدید "پُست" های مهم در رنج هستند می تواند امیدواری بزرگی باشد تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری همه نیروهای فعال این جناح سیاسی با خیالی راحت به پای صندوق های رای بروند.

اما آیا ماندن ابراهیمی در این پست حساس سیاسی و در حالی که ضربه مدیریتی مهمی به وی وارد شده است به صلاح اصلاح طلبان و شخص ابراهیمی خواهد بود؟

خبر برکناری و در کمتر از یک روز ابقاء ابراهیمی در حالی که همه شرایط تودیع و معارفه آماده شده بود قطعا احساس بد بینی را به مردم القاء خواهد کرد و بی شک خود ابراهیمی را هم در ادامه مسئولیتش با چالش مواجه می کند.

آنگونه که شنیده می شود مهرداد ابراهیمی هم چندان راغب به ادامه کار نیست که این از لحاظ اصول مدیریتی کاملا درست و منطقی به نظر می رسد.

ماندن بر سر پستی که یک بار عذر شما را خواسته اند و در سطح وسیعی رسانه ای و تحلیل شده است و قرار بود که به زودی تودیع شوید ، از بازدهی و راندمان لازم برخوردار نیست،در شرایط فعلی چند پرسش مهم باید پاسخ داده شود.

نخست اینکه به چه علت ابراهیمی در شرف برکناری قرار داشت.

دوم اینکه به چه دلیل این تصمیم لغو شد و سوم اینکه در این مدت کوتاه چه عواملی دخالت کردند تا این تصمیم با چنین شکل غیر حرفه ای اتخاذ شود؟

با کنار هم قرار دادن همه اجزای پازل برکناری و لغو برکناری ابراهیمی می توان اظهار داشت ماندن مهرداد ابراهیمی در پست حساس مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با شرایط پیش آمده نه به نفع شخص ابراهیمی است ، نه به نفع اصلاح طلبان استان و نه به سود انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا،اینگونه که اوضاع پیش می رود به احتمال زیاد خود ابراهیمی تصمیم منطقی و به صلاح آینده مدیریتی خود و تیم حامی اش را به زودی اخذ خواهد کرد.