پنجشنبه 1 مهر 1395-23:24 کد خبر:32026

با حضور مسئولان انجام شد:

سرپرست جدید ورزش و جوانان کجور منصوب شد

سرپرست جدید ورزش و جوانان بخش کجور با حضور مسئولان شهرستانی و بخش منصوب و معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، قاسم احمدی‌لاشکی در آئین این معارفه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد:اینکه امروز برای انتصاب در اینجا جمع شدیم حاصل ایثار، گذشت و فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام است.

وی افزود:امروز کاری مهم در حوزه ورزش در بخش کهن و تاریخی کجور شکل می‌گیرد و باید قدرشناس زحمات مدیران قبل همواره بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید همه در کنار یکدیگر برای تعالی و رشد ورزش بخش کجور تلاش و کمک کنیم و هر گامی که برای بخش کجور برداریم بسیار با ارزش است.

وی تصریح کرد:هر چند فضای ورزش در بخش کجور مانند شهر نیست اما باید با توجه به شرایط بخش پیش رفت و در این راستا مدیر موفق در ورزش بخش کجور باید خلاق، با برنامه و طرح باشد.

احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه کمیته استعدادیابی ورزش در بخش کجور فعال شود، خاطرنشان کرد: مدیر ورزش بخش کجور باید با مدارس در راستای استعدادیابی وصل شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالقوه ورزش بخش کجور باید شناسایی و برای پرورش آنها تلاش کرد، گفت:بی‌برنامگی و روزمره‌گی از ضعف‌های مدیران است و بنابراین یک مدیر باید انسان‌های فکور و خلاق را در کنار خود داشته باشد.

امام جمعه بخش کجور نیز با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های ورزش بخش کجور استفاده شود، اظهار کرد:امروز ورزش در دنیا علم، اقتصاد و هنر است.

حجت‌الاسلام یزدان جهاندارلاشکی افزود: باید در بخش کجور تلاش بیشتری شود تا زمینه رشد و ترقی استعدادهای جوانان این منطقه فراهم شود.

بخشدار کجور هم با اشاره به اینکه یکی از نیازهای اداره ورزش، خودرویی است، خاطرنشان کرد:انتظار است خودرو به کجور برای خدمات رسانی بازگردد.

رستم سیاسرانی با بیان اینکه ورزش بخش کجور باید حرکتی به سمت جلو داشته باشد، گفت: از شورای شهر و شهرداری برای تقبل اجاره ساختمان ورزش تا زمان احداث کامل ساختمان اداره ورزش و جوانان بخش کجور تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر نیز بیان کرد: تلاش و اهتمام نماینده در استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش کجور بسیار قابل تحسین است.

شهرام کیا افزود: بخش کجور دارای یک نمایندگی است و انتظار است مسئول ورزش کجور در رشد فرهنگ ورزش پهلوانی گام بردارند.

وی با بیان اینکه سال 94 بدترین سال اعتباری بود، تصریح کرد: ورزش هم از این حیث نتوانست رشد لازم را داشته باشد و اکنون باید تلاش کنیم کمی و کاستی‌های گذشته رفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر با تأکید بر اینکه در حد توان در خدمت ورزش بخش کجور هستیم، تصریح کرد: هر چه قدر ورزش بخش کجور قوی عمل کند ورزش شهرستان قوی می‌شود.

وی گفت: کجور ظرفیت‌های خوبی دارد و جوانان توانمندی دارد که می‌توانند در میادین مختلف داخلی و خارجی بدرخشند و امروز روستاها پشتوانه ورزش شهرها شدند.

سرپرست جدید نمایندگی اداره ورزش و جوانان بخش کجور هم اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با بضاعت کم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

شهروز خزایی گفت: تلاش برای ایجاد پیست اسکی چمن در شهر پول همچنان ادامه دارد و با توجه به استعداد جغرافیایی منطقه، هفته بعد رئیس فدراسیون از این بخش بازدید می‌کند.